Jak dowiedzieliśmy się zapowiadana od jakiegoś już czasu karta kredytowa Money.pl prawdopodobnie pojawi się już za tydzień. Z tego co wiemy zapowiada się naprawdę ciekawa oferta, zmieniająca rodzimy rynek co-brandingu!Karty co-brandowe przeżywają swoje triumfalne dni. W Wielkiej Brytanii ok. 60% wszystkich wydawanych kart kredytowych to właśnie karty co-brandowe. I nie ma się czemu dziwić – klienci poszukują usług dodanych, bo oferta cenowa poszczególnych banków jest praktycznie taka sama. Aby móc konkurować na takim rynku, banki poszukują partnerów, którzy sami dysponują dużą bazą klientów, a ponadto mogą zaoferować jakąś wartość dodaną.
I tak ma być również w przypadku karty Money.pl. Dotarliśmy do szczegółów oferty i musimy przyznać, że zapowiada się prawdziwa gratka, która nie tylko zmieni rynek co-brandów, ale może również wprowadzić zmiany na rynku kart kredytowych w Polsce wyznaczając nowe standardy.
Karta jest ładna, a do tego ma być wydawana bezpłatnie, oferować ciekawe oprocentowanie, ubezpieczenia, a do tego Money.pl mocno pracuje nad uatrakcyjnieniem samej oferty o dodatkowe rozwiązania. Chociaż doświadczenia dużych portali – Onetu, WP czy Interii z kartami kredytowymi są raczej takie sobie, to oferta Money może w końcu przełamać ten trend (w końcu jest to jeden z największych pośredników internetowych w Polsce). Więcej szczegółów wkrótce!