Na podstawie analizy potrzeb rynku i doświadczenia międzynarodowego, Accor Services Polska wypracował unikalny na polskim rynku koncept elektronicznej karty podarunkowej – Ticket Compliments Exclusive. Karta podarunkowa umożliwia zakupy w starannie dobranych sieciach handlowo-usługowych na terenie całego kraju, tj.: Almi Decor, Decathlon, Empik, Gymnasion, Media Markt, Saturn, Sephora, Smyk. Wybór prestiżowych sieci handlowych nadaje karcie wyjątkowego znaczenia – realizując kartę w takim punkcie osoba nagrodzona nabywa prawdziwy prezent, w przeciwieństwie do sytuacji gdyby zrealizowała ją w miejscu codziennych zakupów. Doświadczenie Accor Services wykazuje, że taki pracownik czuje się bardziej dowartościowany, silniej związany z firmą i ma większą motywację do efektywniejszej pracy, co ostatecznie przekłada się na umocnienie pozycji firmy na rynku oraz budowę wizerunku pracodawcy nastawionego pro-pracowniczo. Dodatkowo możliwość nadruku nazwy firmy na karcie sprawia, że karta funkcjonuje jako mini-billboard, który przypomina pracownikom, od kogo dostali nagrodę, za każdym razem, gdy otworzą portfel.
Karta Ticket Compliments Exclusive zachowuje funkcjonalność kuponów podarunkowych, umożliwiając wybór jej wykorzystania według preferencji użytkowników, a jednocześnie zapewnia wysoki stopień zaawansowania technologicznego. Posiada wszelkie udogodnienia i zabezpieczenia klasycznej karty płatniczej – jest chroniona kodem PIN i można ją zablokować w przypadku kradzieży. Wartością dodaną tej formy świadczenia jest elastyczność i wygoda w administrowaniu kartą dla pracodawcy (łatwa dystrybucja wśród pracowników, szybka dostawa) oraz możliwość załadowania dowolnej kwoty na karcie. Pracownik ma natomiast możliwość wielokrotnego wykorzystania karty, z której jest pobierana dokładna wartość zakupów, a nowoczesny system obsługi użytkowników umożliwia sprawdzenie salda na karcie za pomocą serwisu internetowego, bezpłatnej infolinii oraz specjalnej linii dla użytkowników telefonów komórkowych. Listę placówek akceptujących kartę, w każdym momencie można sprawdzić na stronie internetowej dedykowanej karcie.
Karta podarunkowa Ticket Compliments Exclusive pozwala firmie na oszczędności ze względu na korzystne traktowanie świadczeń przez system prawny. Karty finansowane ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych są uprzywilejowane przepisami prawno-podatkowymi poprzez zwolnienie z ZUS, podatku dochodowego CIT od osób prawnych oraz podatku VAT (więcej informacji na stronie www.tcexclusive.pl w zakładkach Aspekty Prawne i Kalkulator Podatkowy).
Accor Services Polska przygotował kampanię reklamową pod hasłem: „Klejnot wśród prezentów dla pracowników”. Jest ona skierowana w głównej mierze do dyrektorów i pracowników działów HR oraz Finansów. Wykorzystuje narzędza mailingowe oraz jest komunikowana w Internecie przez e-mailing i banery do wyselekcjonowanych grupy odbiorców. W ramach kampanii Accor Services Polska wprowadził promocję produktu polegającą na braku prowizji za wydanie kart w przypadku złożenia zamówienia do końca roku. Koncepcja graficzna materiałów drukowanych oraz serwisu internetowego www.tcexclusive.pl poświęconych karcie zrealizowana została przez firmę brandingowo-designerską Art of Mine Sp. z o.o. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja komunikacji intraktywnej Hypermedia, a zarządzaniem oraz relaunchem polskiej strony korporacyjnej www.accorservices.pl Accor Services Polska we własnym zakresie.
