Katarzyna Jóźwik została nowym dyrektorem marketingu i wejdzie w skład Zarządu Provident Polska, największej ze spółek-córek brytyjskiej grupy International Personal Finance.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej ma 13-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, zdobyte w firmach sektora FMCG oraz w globalnych instytucjach finansowych. Przez ostatnie cztery lata kierowała Departamentami Marketingu i Produktów oraz Obszarem Kredytów Detalicznych Consumer Finance w Deutsche Bank PBC SA. Wcześniej pracowała m.in. w Citibanku, zarządzając Biurem Marketingu Bezpośredniego i Mikromarketingu, a wcześniej pełniąc funkcję kierownika ds. kredytów.
Katarzyna Jóźwik wnosi do Provident Polska bogatą wiedzę związaną z zarządzaniem produktami finansowymi, markami i rozwojem nowych obszarów biznesowych. Jako dyrektor marketingu Provident Polska będzie odpowiedzialna za strategię marketingową spółki, rozwój oferty, obszar badań i analiz, zarządzanie relacjami z klientami oraz całokształt działań komunikacyjnych w mediach.
„W życiu zawodowym stawiam na stały rozwój i doskonalenie. Praca w Provident Polska, największej i prężnie rozwijającej się organizacji w ramach grupy IPF, będzie dla mnie bardzo ciekawym wyzwaniem.” – mówi Katarzyna Jóźwik.
Agnieszka Walczak-Chojecka, która przez ostatnich kilka miesięcy pełniła obowiązki dyrektora działu marketingu została awansowana na stanowisko doradcy zarządu i aktualnie jest odpowiedzialna za rozwijanie strategicznych dla spółki projektów biznesowych.
Źródło: Provident Polska