Laureatami konkursu w poszczególnych kategoriach zostali odpowiednio:
• Mały Bank (do 10 oddziałów) – Punkt Obsługi Klientów przy ul. Tarnowskiej 169, nowosądeckiego oddziału Banku Spółdzielczego w Łącku;
• Duży Bank (co najmniej 10 oddziałów) – I Oddział PKO Banku Polskiego SA w Lwówku Śląskim;
• Oferta Elektroniczna Banku – Bank Zachodni WBK SA;
• Nagrodę Klientów uzyskał Inteligo PKO Banku Polskiego SA.
Ponadto, za zorganizowaną obsługę klientów niewidomych wyróżniono Oddział w Wysokiem Mazowieckiem Banku Spółdzielczego w Wysokiem Mazowieckiem, a za umożliwienie obsługi osób niewidomych mBank BRE Banku SA.
W konkursie wzięło udział 29 banków, które zgłosiły łącznie 76 oddziałów lub filii. Organizatorzy zanotowali wzrost zainteresowania środowiska bankowego udziałem w konkursie (w 2003 r. uczestniczyło w nim 14 banków, które zgłosiły 43 oddziały lub filie).
Do konkursu mogły przystąpić wszystkie banki komercyjne i spółdzielcze działające w Polsce. Nagrody zostały przyznane przez Kapitułę, złożoną głównie z przedstawicieli organizacji osób niepełnosprawnych. Na wyróżnienie mogły liczyć placówki, które posiadają odpowiednie dostosowania techniczne i architektoniczne oraz dbają o wysoki poziom obsługi klientów niepełnosprawnych i starszych, uwzględniający zróżnicowane potrzeby tych osób. Nagroda Klientów to wyróżnienie przyznawane głosami osób niepełnosprawnych i starszych, które wypełniając Ankietę dla Klienta dostępną w bankach i w siedzibach wielu organizacji pozarządowych, mogły oddać głos na najbardziej przyjazny z nich. W drodze losowania wybrano 22 ankiety, których autorzy otrzymali specjalne nagrody w postaci turnusów rehabilitacyjnych w 10 sanatoriach w Polsce.
Poza głównymi organizatorami, w konkurs zaangażowały się także m.in. Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji, Fundacja Aktywnej Rehabilitacji, Polski Związek Głuchych, Polski Związek Niewidomych i Polska Federacja Związku Stowarzyszeń Osób Niepełnosprawnych.