Zarówno Warta, jak i Kredyt Bank od wielu już lat – zgodnie ze swoją strategią sponsoringową – wspierają przedsięwzięcia społecznie użyteczne. Specjalne miejsce w strategii spółek zajmuje aktywny udział w projektach kulturalnych wysokiej rangi o znaczącym wydźwięku społecznym.
„Obok działalności właściwej charakterowi instytucji finansowych, równie istotna jest dla nas działalność nakierowana na wspieranie wartościowych inicjatyw społecznych i kulturalnych. Uważam bowiem, że ciąży na nas szczególna odpowiedzialność, od której się nie uchylamy, wręcz przeciwnie – podejmujemy ją z przekonaniem i satysfakcją. Chcemy wspierać kulturę, zarówno wysoką, jak i popularną. Chętnie angażujemy się w wydarzenia, które w niebanalny sposób uatrakcyjniają życie kulturalne Polaków. Dzięki wspieraniu tego typu projektów mamy niejako wpływ na kształtowanie i rozwijanie życia kulturalnego kraju. Poprzez takie artystyczne spotkania nawiązujemy również relacje ze swoimi klientami. Pragniemy przekonywać, iż kultura powinna być rozumiana także jako uczciwość, rzetelność i wiarygodność w biznesie. Zgodnie z tą zasadą staramy się działać. Mecenat kultury sprawia, że pożytek mają nie tylko klienci, ale i całe społeczeństwo. Bo przecież życie to nie tylko praca i pieniądze, życie to także dobra zabawa” – podkreśliła Monika Nowakowska, dyrektor Biura Public Relations spółek.
Bilety na koncert można było wygrać korzystając z produktów banku lub ubezpieczyciela.
Firmy zaprosiły do wspólnej zabawy podczas koncertu również osoby niepełnosprawne. Dzięki zaangażowaniu korporacyjnej Fundacji Warty i Kredyt Banku „Razem możemy więcej” na Stadionie Śląskim zostaną wydzielone miejsca dla osób niepełnosprawnych oraz zbudowana specjalna platforma dla osób poruszających się na wózkach. To kolejny przejaw społecznie odpowiedzialnej działalności firm.