Bank obniżył wymagany poziom dochodów w gospodarstwie domowym z 10 tys. zł do 7 tys. dla kredytobiorców z Warszawy i do 5 tys. dla osób z innych miast.
Ponadto obecnie wymagane jest min 15% wkładu własnego, a nie jak dotychczas 30% (przekroczenie standardowego LTV 70% możliwe jest pod warunkiem zapłaty prowizji z tytułu brakującego wkładu własnego).
– W ten sposób zwiększymy dostępność kredytów walutowych, które w tym roku powróciły do oferty Banku– powiedziała Anna Dąbkowska, menadżer kredytów w Kredyt Banku. W ciągu dwóch miesięcy kampanii reklamowej w sumie chcemy udzielić kredytów za około 600 mln zł, w tym 30% w walutach. Pozwoli to na umocnienie naszego – ponadsześcioprocentowego udziału w rynku.
Dodatkowo – w ramach promocji jubileuszowej (Kredyt Bank obchodzi w tym roku swoje 20lecie) – do końca maja kredyt jest przyznawany bez prowizji. Pozwala to klientom zaoszczędzić od 1 do 3 proc. wartości kredytu.
Kredyty w EUR i CHF, podobnie jak złotowe udzielane są na 35 lat, na dowolny cel mieszkaniowy.
Źródło: Kredyt Bank