Rusza kampania edukacyjna „Kredyt gotówkowy bez tajemnic.” Partnerami projektu jest porównywarka finansowa Comperia.pl i Polbank EFG. Za przeprowadzenie działań odpowiada agencja PR Media & Doradztwo.
Celem kampanii edukacyjnej „Kredyt gotówkowy bez tajemnic” jest popularyzacja wiedzy o pożyczce gotówkowej – jednym z najpopularniejszych produktów bankowych. Świadomość kredytobiorców na temat różnic pomiędzy dostępnymi na rynku kredytami jest obecnie bardzo niska. Osobom poszukującym kredytu gotówkowego brakuje rzetelnej wiedzy, na co zawracać uwagę, jaka jest konstrukcja kredytu i co wpływa na jego ostateczny koszt.
W efekcie kredytobiorcy często ponoszą wyższe koszty niż to konieczne.
Działania w ramach kampanii prowadzone będą we współpracy z prasą regionalną oraz kobiecą. Realizacja zaplanowana jest do końca sierpnia.
Częścią kampanii jest „Przewodnik po kredytach gotówkowych” dostępny pod adresem http://www.comperia.pl/kredytbeztajemnic
Źródło: Media & Doradztwo