3 lutego br. rozpoczyna się pierwsza w naszym kraju ogólnopolska kampania reklamowa skierowana do osób zadłużonych. KRUK S.A. – największa polska firma zarządzająca wierzytelnościami – przekonuje dłużników, że kontakt i dialog z windykatorem to najlepszy sposób na rozwiązanie problemu zadłużenia. Akcja będzie przebiegała pod hasłem „KRUK – najlepsze wyjście z długów”.
Kampania będzie pierwszym w historii ogólnopolskim przekazem adresowanym do dłużników, których zaległości płatnicze obsługuje Grupa Kapitałowa KRUK. Emisja spotów jest jednym z elementów akcji edukacyjnej zachęcającej Polaków do aktywności w radzeniu sobie z problemem zadłużenia i szukaniu kontaktu z wierzycielem lub windykatorem, co będzie pierwszym krokiem do życia bez długów. Reklama informuje osoby unikające lub obawiające się kontaktu, o korzyściach wynikających ze współpracy z grupą KRUK. Jakich korzyściach?
– Bardzo konkretnych – odpowiada Iwona Słomska, Członek Zarządu KRUK S.A. – Nowatorska strategia Grupy KRUK opiera się na indywidualnym podejściu do dłużnika i dopasowaniu warunków spłaty zaległości do jego aktualnych możliwości finansowych. Unikanie tematu zadłużenia i kontaktu z firmą windykacyjną jest częstą, niekorzystną dla dłużnika reakcją na problemy finansowe. Odpowiedzią KRUK S.A. na taką sytuację jest regulowanie należności w ratach, które dłużnik może sam zaproponować, a tym samym stopniowy powrót do obrotu gospodarczego. Kampania reklamowa powstała z myślą o dotarciu do jak najszerszej liczby osób mających trudności z regulowaniem należności finansowych. Jej celem jest także walka z pokutującym w naszym kraju stereotypem bezwzględnego windykatora, który w przypadku Grupy KRUK nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Od prawie dwóch lat firma stawia bowiem przede wszystkim na wspólne z osobami zadłużonymi uzgodnienie formy spłaty i jej maksymalne dopasowanie do ich sytuacji materialnej. Skierowanie sprawy do sądu i egzekucji komorniczej to absolutna ostateczność, gdy brakuje kontaktu i woli współpracy ze strony osób zadłużonych.
Kampanię promować będą 15- i 30-sekundowe spoty nadawane w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych – TVP, Polsat, TVN, TV4, oraz w wybranych kanałach tematycznych.
Autorem kreacji spotu reklamowego jest agencja ARRS Effectica, a reżyserem Konrad Aksinowicz. Spot wyprodukowało Studio Filmowe Division. Media planował dom mediowy Brand Connection.
Źródło: Kruk S.A.