Nowa kampania VB LEASING jest kolejną, oryginalną kreacją spółki. Autorzy pomysłu odwołują się do symboliki owocu jako pozytywnego rezultatu działań; stąd hasło – Leasing, który owocuje. Liczymy, że dzięki takiemu działaniu nasi dotychczasowi klienci utwierdzą się w przekonaniu o słuszności swojego wyboru, a ci, którzy szukają środków na inwestycje wybiorą ofertę naszej firmy. – podkreśla Beata Borucka, specjalista ds. marketingu VB LEASING.
Nową kampanię będzie można oglądać w wybranych tytułach prasy codziennej, ekonomicznej i miesięcznikach branżowych. Dodatkowym wsparciem będzie kampania internetowa, konkurs dla klientów, a także realizacja telewizyjna.
Agencja Blue Ocean wyłoniona została w wyniku przetargu, który VB LEASING rozstrzygnął w sierpniu bieżącego roku. Blue Ocean jest agencją kreatywno-strategiczną działającą od 2007 roku w ramach Grupy CzART. Tworzone kreacje i pomysły marketingowe biorą inspirację ze strategii blue ocean, której zasada opiera się na nowatorskim spojrzeniu na biznes klienta. Innowacyjne rozwiązania w strategii czy kreacji generują nowy popyt konsumentów. W konsekwencji zmienia to obraz rynku.
VB Leasing Polska S.A. należy do koncernu VB-Leasing International Holding GmbH z centralą w Wiedniu. Na polskim rynku istnieje od 2000 roku. Poprzez bezpieczny i nowoczesny pakiet usług leasingowych spółka oferuje klientom łatwy dostęp do środków trwałych: maszyn, urządzeń, środków transportu, sprzętu biurowego i IT. Od początku swojej działalności należy do liczących się i dynamicznie rozwijających przedsiębiorstw leasingowych w Polsce. Jest członkiem Związku Przedsiębiorstw Leasingowych i laureatem wielu nagród m.in. Najlepszy Partner w Biznesie 2006, przyznawanego przez miesięcznik ekonomiczny Home&Market.