Agencja LTM Communications przedłużyła umowę na obsługę public relations z Bankiem Ochrony Środowiska. To już trzeci rok współpracy obu organizacji.
Aneks, jaki został zawarty z początkiem roku przewiduje przedłużenie współpracy do końca 2012. W ramach swoich obowiązków agencja zajmuje się wspieraniem Biura Prasowego BOŚ m.in. w zakresie prowadzenia relacji z mediami, komunikacji wewnętrznej czy organizacji niestandardowych akcji promocyjnych. – Przez cały okres naszej współpracy z BOŚ Bankiem przeprowadziliśmy wiele udanych, efektywnych kampanii, wykorzystaliśmy szereg standardowych i niestandardowych narzędzi PR. Przedłużenie umowy oznacza możliwość realizacji kolejnych interesujących projektów. Cieszymy się, że BOŚ docenia naszą wiedzę i doświadczenie w obsłudze firm z branży finansowej – mówi Łukasz Tabin, Partner Zarządzający agencji LTM Communications.
Agencja LTM Communications z początkiem roku 2012 przedłużyła współpracę w zakresie obsługi public relations także z innymi firmami, dla których pracowała w roku 2011, m.in. prywatnym szpitalem Med Polonia, kliniką dentystyczną Candeo, Okręgową Izbą Radców Prawnych w Poznaniu, Wyższą Szkołą Edukacji Integracyjnej i Interkulturowej czy deweloperem Novum Plus. – Chociaż specjalizujemy się w prowadzeniu relacji z mediami, Internet PR i tworzeniu strategii, mniejsze firmy otaczamy też parasolem większości narzędzi komunikacji marketingowej. Kompleksowa oferta i bogate portfolio pozwalają nam rozwijać się nawet w okresie, gdy wiele firm zmniejsza budżety na działania promocyjne – mówi Marcin Trydeński, Partner Zarządzający w LTM Communications.
W portfolio zrealizowanych projektów agencja LTM Communications posiada współpracę m.in. z takimi organizacjami jak Urząd Marszałkowski w Poznaniu (promocja projektu Foresight Wielkopolska etap I), Aquanet S.A. (eventy, kampania outdoor), Grupa Franspol (kampania public relations) czy Centrum Kultury Zamek (promocja Mediations Biennale 2010). LTM Communications jest jedyną agencją z Poznania odnotowaną w prestiżowym rankingu agencji public relations za rok 2010 magazynu „Press”. – W najbliższych miesiącach planujemy skupić się na rozwoju firmy w zakresie obsługi klientów z branży finansowej, ochrony zdrowia i budowlanej. Jesteśmy także w trakcie wdrażania projektu wydawniczego z obszaru social media. W związku z tym planujemy stworzenie marki LTM Publishing – podsumowują właściciele agencji LTM Communications Łukasz Tabin i Marcin Trydeński.
Źródło: LTM Communications