Jako wierny czytelnik „Polityki” dołączam do świętej wojny pomiędzy dwoma tygodnikami i stwierdzam, że ludzie na poziomie i z kasą czytują właśnie „Politykę”, a nie „Wprost”. Chociaż ten drugi w sumie też cenimy i czytujemy – zwłaszcza pewną rubrykę, na której się w jakiś sposób wzorujemy, to jednak nie uświadczy się tam reklam takich instytucji jak Citibank Handlowy czy UBS. Reklama skierowana oczywiście do ludzi przy kasie, no ale małe żuczki też to jakoś nobilituje. Swoją drogą to biedny ten Citi. W kartach kredytowych podgryzają go jak tylko mogą, w dziale korporacji też, a teraz nawet do klientów z grubymi portfelami się im konkurencja dobiera – i to jak! O bankowości detalicznej nie będę wspominać – tutaj akurat nie ma co komentować… 😉
Sprawdź także:
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej Velobanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …
14.11.2024 (18:21)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski podpisał Kartę Różnorodności
PKO Bank Polski stał się jednym z prawie 400 sygnatariuszy Karty Różnorodności. Bank podpisał ten dokument, aby …
14.11.2024 (18:18)
– informacja prasowa
84 proc. Polaków uważa, że klimat się ociepla, ale potrzebujemy wsparcia, by zmienić nawyki
Wbrew stereotypom świadomość zmiany klimatu i dbałość o środowisko nie są domenami młodych, ale rosną wraz z …
14.11.2024 (18:14)
– informacja prasowa
Adyen i Zalando wzmacniają partnerstwo
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, rozszerza wieloletnie …
14.11.2024 (18:12)
– informacja prasowa
Badanie mBanku - mama jest najlepszym influencerem finansowym
Tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie mBanku. Jego celem było sprawdzenie co łączy, a co dzieli …