Nowy produkt Banku BGŻ to Fundusze Inwestycyjne Robeco z automatyczną kontrolą ryzyka inwestycji, lokata w kraju oraz ubezpieczenie na życie. Inwestycja ta zapewnia zyski z wysoko oprocentowanej lokaty oraz możliwości osiągnięcia znacznych dochodów z inwestycji w zagraniczne fundusze. Dodatkowo, bank zapewnia klientom ubezpieczenie na życie. Produkt jest skierowany do osób, które szukają przemyślanych inwestycji i nie chcą się ograniczać do jednego rodzaju lokowania pieniędzy, ani do jednego rynku.
Kampania objęła działania w prasie, kampanię na stronie internetowej Banku BGŻ i w Internecie oraz materiały POS (ulotki).
Nad realizacją projektu ze strony agencji McCann Erickson czuwali: Janek Kisielewski (Strategic Planner), Blanka Lipińska (Creative Group Head), Dawid Marcinkowski (Art. Director), Darek Samul (Copywriter), Marta Okła (Account Manager), Iwona Michalska (Senior Account Executive), Karolina Czaplarska (Art. Buyer).
Ze strony Klienta projekt koordynował zespół w składzie: Maria Kudelska (Dyrektor Zarządzający w Pionie Komunikacji), Małgorzata Wagner (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej), Justyna Płodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży), Małgorzata Witkowska (Starszy Specjalista ds. Marketingu Bankowości Detalicznej).
Za działania BTL odpowiada agencja Momentum. Kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna 2007 roku, MRM Worldwide. Obie spółki działają w strukturze McCann Worldgroup.
Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD: Anna Szabelska (Senior Media Planner).