Drugi medal, przyznany za Superm@klera, umozliwiającego obsługę rachunku inwestycyj-nego BDM za pośrednictwem Internetu, odebrał Jan Kuźma – dyrektor Bankowego Domu Maklerskiego PKO BP.
Zgodnie z regulaminem, Medalem Europejskim wyróżniane są usługi, których jakość odpo-wiada standardom unijnym. Przedsięwzięcie pod nazwą Medal Europejski stanowi formę rekomendacji wystawioną wyróżnionym usługom i firmom przez organizatorów, natomiast jego celem jest upowszechnianie przykładów dobrej jakości usług oraz promocja instytucji – w tym przypadku naszego banku – oferujących te usługi.
Uroczystość odbyła się wczoraj w Sali Kolumnowej Sejmu RP. Już po raz szósty przedsię-wzięcie zorganizował Business Centre Club przy współpracy Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej.
PRNews.plWiadomościBankowośćPKO Bank PolskiMEDAL EUROPEJSKI DLA SUPERM@KLERA I PAKIETÓW TYPU PARTNER
Sprawdź także:
19.12.2025 (12:15)
World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …
19.12.2025 (12:11)
– informacja prasowa
Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …
19.12.2025 (12:09)
– informacja prasowa
AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …
19.12.2025 (12:06)
– informacja prasowa
BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …
19.12.2025 (12:03)
ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …
19.12.2025 (12:02)
– informacja prasowa
Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …
