Michał Bolesławski, wiceprezes ING Banku Śląskiego, został wyróżniony tytułem Influencer of the Year przez reprezentantów sektora bankowego za platformę handlowo-aukcyjną Aleo. Ogłoszenie wyników głosowania odbyło się podczas Forum Strategii Sektora Bankowego.
„Cieszę się, że Aleo zostało docenione przez rynek i ekspertów sektora bankowego. Od lat w ING Banku Śląskim staramy się wdrażać innowacyjne rozwiązania. Jednym z im było właśnie Aleo, które zostało bardzo dobrze przyjęte wśród klientów. Takie nagrody to z jednej strony ogromne wyróżnienie, a z drugiej, motywacja do dalszego doskonalenia i realizowania kolejnych nowoczesnych projektów” – powiedział Michał Bolesławski, wiceprezes ING Banku Śląskiego.
Przypomnijmy, że Aleo jest pierwszą na polskim rynku platformą handlowo-aukcyjną dla firm, stanowiącą połączenie e‑commerce, narzędzi wspierających procesy zakupowe oraz platformy społecznościowej. Aleo to autorski projekt ING, przygotowany i zarządzany w ramach spółki ING Usługi dla Biznesu, należącej do grupy kapitałowej ING Banku Śląskiego. Obecnie na platformie zarejestrowanych jest ponad 36 tys. firm.