Kredyt konsolidacyjny przeznaczony jest na spłatę posiadanych zobowiązań kredytowych. Cechą oferty GETIN Banku jest brak wymogu zabezpieczenia hipoteką oraz promocja +100% – pozwalająca dwukrotnie zwiększyć podstawową kwotę kredytu.
Dla potrzeb kampanii agencja MindChili przygotowała mini-site (http://www.konsolidacyjny.getinbank.pl/) oraz serię bannerów w formatach billboard i brandmark. Istotnym elementem strategii są kalkulatory kredytowe zamieszczone na bannerach. Dzięki nim internauci mogą od ręki sprawdzić raty kredytów po konsolidacji i przekonać się o korzyściach.
W celu optymalizacji wyników kampanii przeprowadzone zostaną wielowariantowe testy kreacji. Do analizy statystyk wybrano system GemiusTraffic.
Emisję bannerów przewidziano na stronach Wirtualnej Polski oraz Interii. Działania online uzupełnia mailing do użytkowników największych polskich portali. Kampania wspierana jest także przez linki sponsorowane z wykorzystaniem Google AdWords.
Marketing internetowy wspierany jest przez działania BTL. Kreacje przygotowała agencja Yapan. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ACR. Kampania potrwa do końca października.