Dzięki ścisłej współpracy wynikającej z synergii między PZU, Pekao oraz Tpay użytkownicy platformy mojePZU otrzymają dostęp do nowego systemu płatności online, zarówno w aplikacji mobilnej ubezpieczyciela, jak i na stronie internetowej moje.pzu.pl. Platforma mojePZU to serwis samoobsługowy, z którego korzysta już ponad 3 miliony klientów PZU.
Tpay oraz Bank Pekao dostarczają PZU obsługę płatności internetowych, w tym pełną integrację z bramką płatniczą PZU w opcji umożliwiającej opłacenie zamówienia bez opuszczania strony, płatności przelewami online (pay-by-link), BLIKIEM oraz akceptację płatności kartowych.
Klienci za pośrednictwem platformy mojePZU mogą samodzielnie, bez wychodzenia z domu zgłosić szkodę, sprawdzić jej status, kupić ubezpieczenia majątkowe, polisy na życie, umówić badania lub wizytę u lekarza, a także inwestować oszczędności.
Tpay wraz z Bankiem Pekao nie tylko gwarantuje rozwiązanie ułatwiające płacenie za dotychczasowe usługi PZU, ale również zapewniające konsumentom bezpieczeństwo i szybkość płatności.
Dzięki współpracy w ramach grupy kapitałowej integratora płatności Tpay, Banku Pekao oraz PZU największego ubezpieczyciela w Polsce, klientom udostępnione zostało rozwiązanie, które będzie rozwijane o funkcjonalności umożliwiające użytkownikom mojePZU pełną obsługę płatności online.
Źródło: PZU