Kto uważnej przegląda prasę lub ogląda telewizje, ten z pewnością zauważy, jak chętnie media korzystają z usług różnego rodzaju ekspertów i specjalistów. Taka osoba wytłumaczy, skomentuje, wyrazi opinię. Jest to ważne, zwłaszcza w przypadku zagadnień gospodarczych, gdzie liczy się fachowa wiedza. Zestaw gadających głów jest jednak w niektórych dziedzinach dość ograniczony. Rozwiązaniem są niezależni fachowcy lub na przykład główni ekonomiści instytucji finansowych. W przypadku tych ostatnich, to czasami aż strach lodówkę otworzyć. Bo i w gospodarce ciągle się coś dzieje –czasy mamy przecież ciekawe. Nie trzeba nikomu tłumaczyć, jak taka osoba pozytywnie wpływa na wizerunek danej instytucji. Problem tylko w tym, że taki fachowiec – trochę kosztuje – bo nie dość, że musi mieć trochę we łbie, to i w jakiś przystępny sposób powinien potrafić zaprezentować to co w tej głowie ma. Jednak to opłacalna inwestycja. Właśnie tak pomyślał ostatnio Raiffeisen Bank Polska i… Money.pl. O ile Raiffeisen potrzebuje dwóch osób przede wszystkim do pracy w banku, a ich wypowiedzi będą tylko dodatkiem, to Money.pl nie ukrywa, że szuka specjalisty przede wszystkim do udziału w programach telewizyjnych. Sama redakcja wortalu znajduje się we Wrocławiu, przez co serwis był do tej pory odcięty od telewizji, bo większość materiałów nagrywana jest przede wszystkim w stolicy. Co by nie mówić, PRowo Money.pl działa wręcz modelowo i można tylko przyklasnąć jego dotychczasowym działaniom.
My tam się w sumie cieszymy, bo jak teraz jest to głównie serwis gospodarczy i platforma sprzedaży kredytów, to dzięki temu PRNews.pl może w działce bankowej zająć mocną pozycję (przecież, że pierwsza ;).
Wracając jednak do tego specjalisty. Jeśli tylko jest osobą młodą i ma wiedzę z zakresu inwestowania na rynkach finansowych, internetu i makroekonomii, nie boi się kamery, to jak w dym powinien zgłosić się do Money. Jako, że sprawa ponoć pilna, zapewne już wkrótce na łamach samego wortalu, prasy i telewizji, będziemy mogli oglądać żywą reklamę Money.pl. A to oznacza, że dotychczas brylujące banki będą musiały trochę się podzielić miejscem, bo przecież jeszcze i Raiffeisen ma chrapkę na darmowy czas antentowy…
Tagi: raiffeisen
Sprawdź także:
05.12.2025 (04:16)
– informacja prasowa
Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …
05.12.2025 (04:14)
– informacja prasowa
XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …
05.12.2025 (04:09)
– informacja prasowa
Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …
05.12.2025 (04:07)
– informacja prasowa
ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …
05.12.2025 (04:06)
– informacja prasowa
Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …
05.12.2025 (04:02)
– informacja prasowa
ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …
