Kto uważnej przegląda prasę lub ogląda telewizje, ten z pewnością zauważy, jak chętnie media korzystają z usług różnego rodzaju ekspertów i specjalistów. Taka osoba wytłumaczy, skomentuje, wyrazi opinię. Jest to ważne, zwłaszcza w przypadku zagadnień gospodarczych, gdzie liczy się fachowa wiedza. Zestaw gadających głów jest jednak w niektórych dziedzinach dość ograniczony. Rozwiązaniem są niezależni fachowcy lub na przykład główni ekonomiści instytucji finansowych. W przypadku tych ostatnich, to czasami aż strach lodówkę otworzyć. Bo i w gospodarce ciągle się coś dzieje –czasy mamy przecież ciekawe. Nie trzeba nikomu tłumaczyć, jak taka osoba pozytywnie wpływa na wizerunek danej instytucji. Problem tylko w tym, że taki fachowiec – trochę kosztuje – bo nie dość, że musi mieć trochę we łbie, to i w jakiś przystępny sposób powinien potrafić zaprezentować to co w tej głowie ma. Jednak to opłacalna inwestycja. Właśnie tak pomyślał ostatnio Raiffeisen Bank Polska i… Money.pl. O ile Raiffeisen potrzebuje dwóch osób przede wszystkim do pracy w banku, a ich wypowiedzi będą tylko dodatkiem, to Money.pl nie ukrywa, że szuka specjalisty przede wszystkim do udziału w programach telewizyjnych. Sama redakcja wortalu znajduje się we Wrocławiu, przez co serwis był do tej pory odcięty od telewizji, bo większość materiałów nagrywana jest przede wszystkim w stolicy. Co by nie mówić, PRowo Money.pl działa wręcz modelowo i można tylko przyklasnąć jego dotychczasowym działaniom.
My tam się w sumie cieszymy, bo jak teraz jest to głównie serwis gospodarczy i platforma sprzedaży kredytów, to dzięki temu PRNews.pl może w działce bankowej zająć mocną pozycję (przecież, że pierwsza ;).
Wracając jednak do tego specjalisty. Jeśli tylko jest osobą młodą i ma wiedzę z zakresu inwestowania na rynkach finansowych, internetu i makroekonomii, nie boi się kamery, to jak w dym powinien zgłosić się do Money. Jako, że sprawa ponoć pilna, zapewne już wkrótce na łamach samego wortalu, prasy i telewizji, będziemy mogli oglądać żywą reklamę Money.pl. A to oznacza, że dotychczas brylujące banki będą musiały trochę się podzielić miejscem, bo przecież jeszcze i Raiffeisen ma chrapkę na darmowy czas antentowy…
Tagi: raiffeisen
Sprawdź także:
29.03.2024 (14:49)
– informacja prasowa
Dlaczego przedsiębiorcy wybierają Banki Spółdzielcze SGB? – wystartowała kolejna kampania SGB
Od dwóch lat Banki Spółdzielcze SGB przekonują klientów, że „dobrze dbać o siebie nawzajem”. Rok temu działania …
29.03.2024 (14:41)
BGK wspiera międzynarodowy rozwój Grupy Boryszew
Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) udzielił finansowania Grupie Maflow, należącej do Grupy Kapitałowej Boryszew. …
29.03.2024 (14:40)
– informacja prasowa
Banki, telekomy, windykacja - tu komunikacja listowa wciąż ma się dobrze
Pomimo ogólnego spadku wolumenu przesyłek listowych, istnieją segmenty rynku, gdzie taka forma komunikacji wciąż …
29.03.2024 (13:40)
– informacja prasowa
Mobilna aplikacja bankowa najpopularniejszym rozwiązaniem z oferty banków wskazywanym przez firmy – wyniki badania ING
Bankowa aplikacja mobilna, konto walutowe i bramka płatnicza – to trzy najbardziej użyteczne z perspektywy …
29.03.2024 (13:39)
– informacja prasowa
Za przeciętne wynagrodzenie nie kupisz nawet pół metra mieszkania
Podwyżkom cen mieszkań towarzyszył w ostatnich latach także wzrost średniego wynagrodzenia. W dalszym ciągu w …
29.03.2024 (13:37)
– informacja prasowa
Należący do PKO Banku Polskiego KredoBank, KE i BGK kontynuują wspieranie Ukrainy
Przedłużenie umowy między KredoBankiem a KE i BGK. Należący do PKO Banku Polskiego KredoBank otrzyma 10 mln euro. …