Doradztwo, a właściwie pośrednictwo finansowe to widocznie dobry interes, skoro na rynku powstaje tyle nowych podmiotów. Jednym z nich jest Money Point, założony przez byłych pracowników jednego z internetowych serwisów finansowych. Dotychczas punkty informacyjne tej firmy można było spotkać w centrach handlowych. To popularny sposób na dotarcie do dużej liczby potencjalnych klientów. Popularny – ale i kosztowny. Okazuje się, że Money Point zdecydował się ostatnio zrezygnować z tego sposobu akwizycji klientów i chce skoncentrować się na działaniach prowadzonych przez internet. Jego reklamy można było oglądać ostatnio dość często w Onet.pl. Pośrednik nie gardzi również standardowym mailingiem. Jak się okazuje działalność w internecie ma widocznie lepszą skuteczność, a punkty w centrach handlowych raczej nie są najlepsze do sprzedaż kredytów mieszkaniowych. Zamiast więc inwestować w sieć fizycznych placówek jak Expander czy Open Finance, Money Point koncentruje się na internecie i mobilnych doradcach. Nie jest to jakaś nietypowa strategia, bo jednak w tym biznesie oddziały nie są koniecznością, jeśli tylko akwizycja się sprawdza…
Sprawdź także:
15.04.2025 (12:14)
Compensa i Kross rozszerzają współpracę – nowe rowery elektryczne z rocznym ubezpieczeniem w standardzie
W odpowiedzi na rosnącą popularność rowerów elektrycznych, Compensa, jeden z liderów polskiego rynku ubezpieczeń …
15.04.2025 (12:13)
65% pracowników w Polsce twierdzi, że czuje się w swojej pracy niedoceniona
Od najmłodszych lat oczekujemy uznania od rodziców, nauczycieli, przyjaciół. To nasza naturalna potrzeba afirmacji, …
15.04.2025 (12:11)
Leasing bez papieru. Zmiana przepisów coraz bliżej?
Forma dokumentowa to krok w stronę cyfryzacji procesów leasingowych. Ułatwi zawieranie umów, obniży koszty i …
15.04.2025 (12:08)
Doświadczeni, ale ostrożni. Silversi chcą pracować, ale bez rewolucji
Osoby 55+ dobrze czują się na rynku pracy i wybierają stabilizację zamiast zmian. Jak pokazuje najnowszy „Barometr …
15.04.2025 (12:05)
Rekordowy rok Nest Banku. 102 mln zł zysku i strategiczne inwestycje w rozwój
Nest Bank zakończył 2024 rok z historycznym wynikiem – 102 mln zł zysku netto. Imponujące liczby to dopiero …
15.04.2025 (12:03)
PZU ma nową ofertę dla rowerzystów
Okres wiosenny nieodłącznie wiąże się z początkiem sezonu rowerowego. Dlatego PZU rusza z kampanią promującą nową …