mPay S.A., lider polskiego rynku płatności mobilnych, podjął współpracę z firmą Synapisis, aby wprowadzić innowacyjny system AI Hiper Monetyzacji Użytkowników.
To zaawansowane rozwiązanie pozwoli użytkownikom aplikacji mPay cieszyć się jeszcze bardziej spersonalizowanymi ofertami, jednocześnie otwierając nowe możliwości zwiększenia przychodów.
System AI Hiper Monetyzacji Użytkowników opiera się na technologii sztucznej inteligencji, która analizuje zachowania użytkowników i przewiduje ich potrzeby zakupowe. Dzięki temu aplikacja mPay stanie się interaktywnym narzędziem, które nie tylko odpowiada na potrzeby użytkownika, ale również wyprzedza je, proponując produkty i usługi dokładnie wtedy, gdy są one potrzebne.
Najważniejsze funkcje nowego systemu to:
- personalizacja ofert zakupowych w czasie rzeczywistym,
- wykorzystanie AsystentaAI do interaktywnej komunikacji,
- optymalizacja kampanii promocyjnych,
- analiza potencjału nowych produktów jeszcze przed ich wprowadzeniem.
„Jesteśmy podekscytowani możliwością współpracy z Synapisis nad rozwiązaniem, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki użytkownicy korzystają z aplikacji mPay. System AI Hiper Monetyzacji Użytkowników pozwoli nam lepiej zrozumieć potrzeby naszych klientów i zaoferować im intuicyjne oraz wygodne narzędzia zakupowe” – komentuje Andrzej Basiak, Prezes Zarządu mPay S.A.
Dzięki realizacji nowych projektów opartych na technologii AI mPay nie tylko zwiększy zaangażowanie użytkowników, ale także zwiększy znacząco sprzedaż i umocni swoją pozycję jako lidera innowacyjnych rozwiązań na rynku płatności mobilnych.
Źródło: mPay.