Celem akcji było zachęcenie klientów do złożenia wniosku o przyznanie karty kredytowej Visa Multikino. Odbyła się ona w dniach 13–22 października br. w placówkach sieci Multikino w 5 największych miastach Polski. W każdym kinie pracowali konsultanci, którzy budowali bazę klientów zainteresowanych nabyciem kart Visa Multikino. Narzędziem pozyskiwania danych osób zainteresowanych kartą była ankieta konsumencka, którą wypełniał konsultant MS Services wspólnie z potencjalnym klientem BZ WBK.
MS Services było odpowiedzialne za kompleksową obsługę akcji. W zakres tej obsługi weszło: rekrutacja i przeszkolenie konsultantów, przygotowanie ankiety, przeprowadzenie akcji, przygotowanie raportu analizującego jej wyniki.
Karta kredytowa Visa Multikino upoważnia do wzięcia udziału w programie lojalnościowym Multikinomaniak, który oferuje bezpłatne bilety do kina. Nabycie i ubezpieczenie karty nie wiąże się z żadnymi kosztami, a oprocentowanie kredytu na karcie przez pierwsze trzy miesiące od jej wydania wynosi 0%.