Lektura ogłoszeń prasowych i internetowych to jedno z podstawowych źródeł informacji białego wywiadu 😉 Ostatnio można znaleźć informacje o planach rozwoju sieci placówek Multi. Dość głośno mówiło się o tym pod koniec 2001 roku. Potem przycichło – aż do teraz.. Początkowo mowa była o 150, potem 100, a jakiś czas temu o ok. 50 oddziałach. Okazało się bowiem, że stosowanie najnowszych zagranicznych wzorów w projektowaniu i wyposażeniu placówek – tanie nie jest i BRE musiało znacznie zrewidować ambitne plany. Rozwiązaniem stał się pomysł zapoczątkowany przez Dominet Bank – placówki partnerskie. Tym tropem poszedł Multi, ostatnio Bank BPH, a plotki głoszą, że i inne banki wdrażają już tego typu projekty. Z cytowanego ogłoszenia można zauważyć, że Multi nie chce koncentrować się tylko na największych aglomeracjach. Interesują go również stosunkowo małe mieściny. Partnerzy – managerowie oddziałów poszukiwani są między innymi w: Aglomeracji Śląskiej (ok. 10 lokalizacji), Białej Podlasce, Ełku, Głogowie, Gnieźnie, Grudziądzu, Inowrocławiu, Kędzierzynie-Koźle, Lesznie, Łomży, Mielcu, Nysie, Ostrołęce, Ostrowcu Św., Piotrkowie Tryb., Pile, Puławach, Radomsku, Rybniku, Skarżysku-Kamiennej, Stalowej Woli, Starogardzie Gd., Tarnobrzegu, Tczewie, Tomaszowie Maz., Włocławku , Zamościu. Gdyby się udało – w krótkim czasie można liczyć na znaczące powiększenie zasięgu działania. Z drugiej strony – coś tak sobie idzie w niektórych miejscach. W takim Radomiu – placówka miała być we wrześniu 2004. No właśnie – miała a jej nie ma. A w Kielcach sobie działa… Nic nie chcemy pisać, ale to preferowanie „Scyzoryków”, wygląda na chody u „Prezia” BRE (przepraszamy, ale to określenie nam się bardzo podoba :). Z tego miejsca apelujemy zatem o przyspieszenie budowy placówki Multi w Radomiu i jakieś deklaracje w zakresie terminu!
Sprawdź także:
13.11.2024 (17:23)
– informacja prasowa
Kolejna odsłona kampanii edukacyjnej Santander Bank Polska o cyberbezpieczeństwie
„Nie wierz w bajki” to kolejna odsłona kampanii edukacyjnej związanej z bezpieczeństwem w sieci, którą …
13.11.2024 (17:20)
– informacja prasowa
Bądźmy #CYBERczujni - nowa kampania edukacyjna Banku Pekao
Pekao wystartował z nową, ogólnopolską kampanią w mediach społecznościowych „Bądźmy #CYBERczujni”, której celem …
13.11.2024 (17:13)
– informacja prasowa
Nest Lease rusza z finansowaniem dla firm
Nest Lease to nowa firma na polskim rynku leasingowym, która stawia na elastyczność i innowacyjne rozwiązania. …
13.11.2024 (17:09)
– informacja prasowa
Barometr Providenta: Karty kredytowe zyskują na popularności, ale Polacy traktują spłaty zobowiązań odpowiedzialnie
Najnowsza odsłona cyklicznego badania Barometr Providenta pokazuje, że w Polsce rośnie świadomość na temat …
13.11.2024 (17:04)
– informacja prasowa
Revolut Business Report: dwie trzecie badanych firm w Europie uważa, że “tradycyjne banki” nie nadążają za ich potrzebami
Revolut Business, globalna aplikacja finansowa, z której korzystają setki tysięcy firm, opublikowała wyniki badania …
12.11.2024 (17:19)
– informacja prasowa
Troska o środowisko czy oszczędność? Badanie o zielonych wyborach Polaków
Prawie 60 proc. badanych Polaków w ciągu ostatnich dwóch lat zmieniło swoje codzienne nawyki w trosce o …