Bank Zachodni WBK zdecydował się na szerokie działania sponsorskie w stacjach telewizyjnych obejmujące różnorodne pozycje programowe. Kampania ta potrwa do połowy października i obejmuje TVP1, TVP2, TVP Historia, TVP Kultura, TVN i TVN7 oraz Polsat.
W TVP1 i TVP2 billboardy sponsorskie BZ WBK towarzyszą serialom: „Klan”, „Barwy Szczęścia” oraz „Kulisy II wojny światowej” (serial BBC). Pojawiają się również przed „Prognozą pogody” w TVP1 i „Sportem” w TVP1 i TVN.
W Polsacie zobaczymy je w weekendy przed i po emisji Mega Hitu, a w TVN7 przed i po serialach „Diabli nadali” i „Przyjaciele”.
W trakcie obchodów 70 rocznicy wybuchu II Wojny Światowej BZ WBK sponsorował dokumenty i filmy historyczne w TVP Historia i TVP Kultura. Billboardy sponsorskie towarzyszyły emisji Koncertu w 70 rocznicę wybuchu II Wojny Światowej w TVP2.
W trakcie meczów eliminacyjnych reprezentacji Polski do Mistrzostw Świata w piłce nożnej Bank Zachodni WBK będzie sponsorował program „Studio Meczu”.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Źródło: Universal McCann