PZU wspiera dziecięce talenty. Zwycięzcą plebiscytu, zorganizowanego przez PZU wśród widzów „The Voice Kids”, został 14-letni Marcin Maciejczak, który jednocześnie wygrał trzecią edycję programu. Nagrodę od PZU, 30 tysięcy złotych na rzecz uzdolnionych muzycznie dzieci, Marcin postanowił przekazać Fundacji Nuta Nadziei.
– Mamy w Polsce bardzo wiele uzdolnionych dzieci. Nie wszystkie miały szczęście wystąpić w „The Voice Kids”. Dlatego finansowa pomoc od PZU trafi do fundacji wspierającej inne młode talenty. Marcinowi ufundujemy nagranie teledysku i singla – mówi p.o. prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska.
PZU już po raz trzeci był sponsorem emitowanego w TVP2 talent show „The Voice Kids”, w którym debiutowały polskie zwyciężczynie dziecięcej Eurowizji, Roksana Węgiel i Viki Gabor.
– Jako PZU jesteśmy tam, gdzie rodzą się gwiazdy. Ta edycja „The Voice Kids” była wyjątkowa – finał programu ściągnął przed telewizory ponad cztery miliony widzów, a w zorganizowanym przez PZU plebiscycie wzięło udział 600 tysięcy internautów. Życzymy Marcinowi dalszych sukcesów – mówi Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu i Relacji z Klientem Anna Janiczek.
PZU nie tylko ufundował nagrody, ale towarzyszył dziecięcym gwiazdom przy nagrywaniu każdego programu. Urządził dla jego uczestników komfortową strefę relaksu obok telewizyjnego studia. Dziecięce gwiazdy mogły tam odpocząć i wyciszyć się bezpośrednio przed występem.
Źródło: PZU