Trochę nam szkoda Nordea Banku. Oferta banku bardzo ciekawa, ale jakoś nie mogą się przebić do świadomości klientów. Niby rośnie liczba informacji prasowych i w ogóle, ale jakoś to się nie przekłada na wyrazisty wizerunek tej instytucji. Może dlatego, że z tak marną siecią placówek i doskonałym kanałem internetowym, gross działań PR skierowanych jest jednak do mediów tradycyjnych. Przykład mBanku czy nawet MultiBanku wskazuje, że skupienie się na komunikacji w internecie też daje wymierne efekty. Tyle słowem wstępu. Za rozwinięcie niechaj posłuży informacja, że Nordea szykuje się do ofensywy produktowej. I to już w najbliższym czasie. Mniej więcej w czerwcu, chociaż nie jest to jeszcze dokładnie ustalone, w ofercie banku mają pojawić się (w końcu!) karty kredytowe. Miejmy nadzieję, że termin będzie jakoś tam dotrzymany, bo w przypadku Dominet Banku, to już straciłem osobiście nadzieję… W wersji demonstracyjnej systemu Solo tego nie widzimy, ale ponoć wniosek o wydanie KK już się pojawił w systemie transakcyjnym. Dodatkowo w czerwcu ma nastąpić segmentacja klientów. Do tej pory w Nordea były tylko konta VIP i standardowe. Teraz ma się to zmienić. Do oferty wejdzie na przykład konto dla młodych osób w wieku 18-26 lat. Zgadujemy, że i konto młodzieżowe też się znajdzie… Kolejną nowością (uwaga konkurencja – przyjrzyjcie się temu dokładnie), jest program lojalnościowy. Zacznie on działać za chwilę, ale już teraz można o nim poczytać. Pomysł ma ręce i nogi i miejmy nadzieję, że inne banki go szybko skopiują…
Sprawdź także:
21.03.2025 (04:24)
BNP Paribas Foundation ogłosiła konkurs na badania nad przyszłością oceanów
BNP Paribas Foundation zaprasza zespoły naukowe z Europy do składania projektów badawczych w ramach 6. edycji …
21.03.2025 (04:23)
PKO Bank Polski zaprezentował plan transformacji
PKO Bank Polski wspiera realizację długoterminowych celów Porozumienia Paryskiego (Net Zero 2050) i prezentuje plan …
20.03.2025 (11:40)
Bank Pekao uruchomił na swojej stronie sekcję PEOview. To miejsce z materiałami eksperckimi
PEOview – Profesjonalnym Eksperckim Okiem to nowy format wprowadzony na stronę media.pekao.com.pl, który zwiększy …
20.03.2025 (11:37)
Revolut udostępnił nowe funkcje bezpieczeństwa
Revolut rozszerzył sekcję bezpieczeństwa w swojej aplikacji (Revolut Secure) o kolejne funkcje, aby pomóc klientom …
20.03.2025 (11:35)
Karta to najpopularniejszy produkt pożyczkowy wśród Polaków. Wyniki badania
Gdy potrzebujemy pożyczyć pieniądze, w pierwszej kolejności planujemy zwrócić się do rodziny – wynika z badania …
20.03.2025 (11:33)
VeloBank dołączył do Business Accessibility Forum
VeloBank został członkiem Business Accessibility Forum (BAF) – inicjatywy zrzeszającej organizacje zaangażowane w …