Trochę nam szkoda Nordea Banku. Oferta banku bardzo ciekawa, ale jakoś nie mogą się przebić do świadomości klientów. Niby rośnie liczba informacji prasowych i w ogóle, ale jakoś to się nie przekłada na wyrazisty wizerunek tej instytucji. Może dlatego, że z tak marną siecią placówek i doskonałym kanałem internetowym, gross działań PR skierowanych jest jednak do mediów tradycyjnych. Przykład mBanku czy nawet MultiBanku wskazuje, że skupienie się na komunikacji w internecie też daje wymierne efekty. Tyle słowem wstępu. Za rozwinięcie niechaj posłuży informacja, że Nordea szykuje się do ofensywy produktowej. I to już w najbliższym czasie. Mniej więcej w czerwcu, chociaż nie jest to jeszcze dokładnie ustalone, w ofercie banku mają pojawić się (w końcu!) karty kredytowe. Miejmy nadzieję, że termin będzie jakoś tam dotrzymany, bo w przypadku Dominet Banku, to już straciłem osobiście nadzieję… W wersji demonstracyjnej systemu Solo tego nie widzimy, ale ponoć wniosek o wydanie KK już się pojawił w systemie transakcyjnym. Dodatkowo w czerwcu ma nastąpić segmentacja klientów. Do tej pory w Nordea były tylko konta VIP i standardowe. Teraz ma się to zmienić. Do oferty wejdzie na przykład konto dla młodych osób w wieku 18-26 lat. Zgadujemy, że i konto młodzieżowe też się znajdzie… Kolejną nowością (uwaga konkurencja – przyjrzyjcie się temu dokładnie), jest program lojalnościowy. Zacznie on działać za chwilę, ale już teraz można o nim poczytać. Pomysł ma ręce i nogi i miejmy nadzieję, że inne banki go szybko skopiują…
Sprawdź także:
26.04.2024 (13:35)
– informacja prasowa
Ubezpieczenie floty – na co dziś patrzą ubezpieczyciele?
Wojna cenowa trwa w najlepsze, więc dla wielu firm to kwestia ceny może być głównym kryterium wyboru ubezpieczenia. …
26.04.2024 (13:32)
– informacja prasowa
Przyszłość profesji finansowej: najnowsze badanie wskazuje na głęboki podział wśród specjalistów ds. finansów
AICPA & CIMA opublikowały raport: Re-defining Finance for a Sustainable World, najnowszą iterację programu …
26.04.2024 (13:30)
– informacja prasowa
Wiosenne porządki Polaków – największym wyzwaniem remont domu i zakup lub naprawa samochodu
Wiosna przynosi ze sobą nie tylko odrodzenie przyrody, ale także szereg wyzwań i możliwości. Wraz z korzystniejszą …
26.04.2024 (13:29)
– informacja prasowa
Nieznaczny spadek obrotów w faktoringu. Perspektywa wzrostów już w drugim kwartale
Pierwszy kwartał 2024 roku na rynku faktoringu przyniósł nieznaczny spadek obrotów w relacji do analogicznego …
26.04.2024 (13:28)
– informacja prasowa
Kapitan reprezentacji Polski i Miss Polonia w rolach głównych. Ruszyła kampania mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były …
26.04.2024 (13:26)
– informacja prasowa
AI ludzi „nie zwolni”, bo ich brakuje. Za to ułatwi nam pracę
Jeśli myślicie, że sztuczna inteligencja zlikwiduje część zawodów i wpłynie negatywnie na rynek pracy, to macie …