22 lutego br. Dom Maklerski TMS Brokers S.A. po 13 latach obecności na polskim rynku finansowym odświeża swoją identyfikację wizualną. Zmiana logotypu jest związana z nowym etapem rozwoju firmy – podziałem linii produktowej na platformę GO4X skierowaną do początkujących inwestorów oraz platformę TMS Direct oferowaną instytucjom i zaawansowanym inwestorom indywidualnym. Nowe logo TMS Brokers będzie widoczne na stronie internetowej, w materiałach reklamowych, dokumentach firmowych i korespondencji przesyłanej z domu maklerskiego.
„Ostatnie miesiące to dla nas intensywny i dynamiczny rozwój. Obserwując coraz większe zainteresowanie rynkiem walutowym postanowiliśmy w listopadzie 2009 wprowadzić na rynek nową platformę transakcyjną GO4X, a obecnie przeprowadzamy rebranding głównej marki oraz naszych flagowych produktów TMS Direct oraz doradztwa walutowego dla firm.”– mówi Mariusz Potaczała, prezes zarządu TMS Brokers.
Dzisiaj po raz pierwszy TMS Brokers prezentuje Klientom oraz partnerom biznesowym swoje nowe logo. Głównym elementem znaku graficznego jest nadal nazwa firmy, tym razem w pełnym brzmieniu. Charakterystyczny symbol „S”, wykorzystywany w ikonach strony internetowej oraz platformy TMS Direct zmienił kolor na czerwony oraz został wyeksponowany pod względem wielkości dominując nad pozostałą treścią odświeżonego logo.
Nowy znak niesie za sobą również nową strategią komunikacyjną firmy. W kampanii wykorzystano motyw prognozowania pogody: deszczu, śniegu, temperatury czy wiatru, które trudno jest przewidzieć – równie trudno jak prognozować kursy walut. W 2009 roku prognozy TMS Brokers zajęły 43 razy pierwsze miejsce w globalnym rankingu prognoz walutowych prowadzonym przez brytyjski tygodnik FX Week. Patrząc z perspektywy międzynarodowej okazało się, że mała firma doradcza z Polski i jedyna firma z Europy Środkowo-Wschodniej potrafiła zgarnąć aż 15% „złotych medali” z puli przeznaczonej dla całego świata. W 2009 roku TMS Brokers wielokrotnie wyprzedzał gigantów światowych finansów uczestniczących w rankingu takich jak: UBS, HSBC czy JPMorgan. Hasło jakie towarzyszy kampanii: „Gdyby to TMS Brokers prognozował pogodę, nie byłoby zaskoczeń” podkreśła niepowtarzalną przewagę konkurencyjną TMS Brokers, jaką jest skuteczność w prognozowaniu kursów walut na najwyższym światowym poziomie. Kampania wprowadzająca nowy logotyp rozpoczęła się 22 lutego br. w portalach internetowych, prasie codziennej, telewizji oraz radiu.
Wraz z odświeżeniem logotypu przemianie została poddana również strona internetowa. „Do tej pory posiadaliśmy dwie strony internetowe dla platformy TMS Direct oraz usługi doradztwa walutowego dla firm: tms.pl oraz tmsdirect.pl. Postanowiliśmy połączyć je obie i stworzyć jedną bardziej funkcjonalną platformę wymiany informacji dla naszych klientów” – mówi Mariusz Potaczała, prezes zarządu TMS Brokers. Na nowej stronie firmy użytkownicy mają szybszy dostęp do informacji z rynku, aktualności z życia firmy oraz informacji dotyczących szkoleń organizowanych przez TMS Brokers. Działy poświęcone oferowanym produktom i usługom stały się bardziej intuicyjne, dotarcie do informacji stało się zdecydowanie prostsze. Zapraszamy do odwiedzenia www.tms.pl i przekonania się, jak TMS Brokers zmienia się dla swoich klientów.
Źródło: Dom Maklerski TMS Brokers