W poniedziałek, 5 kwietnia, Kredyt Bank rozpoczął kampanię reklamową „Twój Dom Już na Ciebie Czeka – Kredyt Mieszkaniowy w 2 dni i 2 tygodnie”. Bank promuje szybki proces i kredyty bez prowizji.
Celem kampanii jest informowanie potencjalnych klientów Kredyt Banku o szybkim procesie przyznawania kredytów mieszkaniowych. Obecnie decyzja o przyznaniu kredytu zapada w 2 dni, natomiast pieniądze klient otrzymuje w 2 tygodnie. Te elementy stanowią wyróżnik oferty KB na tle konkurencji.
– Zaoferowaliśmy klientom dobry, bezpieczny produkt i wysoką jakość obsługi. W ciągu dwóch miesięcy kampanii reklamowej chcemy udzielić kredytów za około 600 mln zł – mówi Tomasz Molenda, dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Kredyt Banku.
Dodatkowo – w ramach promocji jubileuszowej (Kredyt Bank obchodzi w tym roku swoje 20-lecie) – do końca maja kredyt jest przyznawany bez prowizji. Pozwala to klientom zaoszczędzić od 1 do 3 proc. wartości kredytu.
– Ubiegły rok zakończyliśmy udziałem w rynku na poziomie 6,35% – jesteśmy w pierwszej piątce banków i chcemy utrzymać wiodącą pozycję. Wiosenna kampania to jedno z działań, jakie podejmujemy w celu wsparcia sprzedaży kredytów mieszkaniowych. Z początkiem kwietnia wprowadzamy również nową ofertę ubezpieczeń na życie i od utraty pracy powiązanych z tymi kredytami – mówi Anna Dąbkowska, manager kredytów w Kredyt Banku. – Tu również przygotowaliśmy wiosenną promocję: klienci, którzy przystąpią do ubezpieczenia, zostaną zwolnieni z płacenia składek do 30 czerwca.
W marcu Kredyt Bank reaktywował współpracę z 9 największymi brokerami centralnymi, oferując im nowy szybki proces: Doradcy24, Expander, Getin Noble Bank, Goldenegg, Home Broker, Money Expert, Notus, Open Finance, Open Enterprise.
– Akcja reklamowa wspiera nową ofertę kredytów mieszkaniowych, które wyróżnia m.in. szybki proces kredytowy. Koncept zawiera elementy humorystyczne, a postać agenta nieruchomości zabawnie ucieleśnia typowe problemy, z jakimi spotykają się osoby kupujące mieszkanie i nadaje dynamikę akcji. Wybieranie domu to przyjemniejsza część całego procesu zakupu. Różne mieszkania oglądane przez bohaterów sugerują dostępność i ukierunkowanie banku na klienta – „czegokolwiek potrzebujesz, my pomożemy Ci to osiągnąć, spełnić Twoje marzenia” – uważa Tomasz Molenda.
Spoty 30 i 15-sekundowe pojawią się m.in. w TVN, TVP1, TVP2, TVN24, TVP Info, TV4 i stacjach tematycznych. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą działania w największych portalach, serwisach i wyszukiwarkach internetowych (Onet.pl, Wp.pl, O2.pl, Otodom.pl, totalmoney.pl, comperia.pl, nasza-klasa.pl, Google) oraz działania BTL.
Kreacja reklamowa powstała we współpracy Kredyt Banku z Agencją G7. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Kredyt mieszkaniowy Ekstralokum może być przeznaczony na dowolny cel mieszkaniowy, w tym spłatę kredytu mieszkaniowego w innym banku. Udzielany jest w PLN lub EUR, maksymalnie na 35 lat, a najmłodszy ze współkredytobiorców powinien mieć nie więcej niż 70 lat w dniu ostatecznej spłaty.
Zabezpieczeniem jest hipoteka oraz cesja z polisy ubezpieczenia nieruchomości. Każdy, kto wykupi długoterminowe ubezpieczenie nieruchomości w Kredyt Banku obniża marżę kredytu o 0,1 p.p. Marża może podlegać dalszym obniżkom z tytułu posiadania / zakupu innych produktów z oferty detalicznej banku, maksymalnie o 0,3 p.p.
Źródło: Kredyt Bank