– W kampanii pokazujemy, że Bank BGŻ jest przyjazną instytucją finansową rozumiejącą potrzeby swoich klientów – powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor departamentu komunikacji marketingowej w Banku BGŻ. Dodała, iż spot telewizyjny niesie przekaz, że Bank BGŻ jest otwarty, bliski, godny zaufania. Buduje wizerunek instytucji finansowej zorientowanej na ludzi z nowoczesną ofertą usług. Kampania ma za zadanie wywołania reakcji „Bank dla mnie” w świadomości grupy docelowej. Potrwa do 31 października 2008 roku i obejmie reklamę w telewizji i prasie.
Dodatkowo, w kampanii wykorzystano nośnik reklamy w postaci autobusów. W 53 miastach w różnych regionach kraju, przez cały październik będą kursowały autobusy oklejone reklamą kontekstową. Hasła eksponowane na autobusach są indywidualnie dopasowane do każdego miasta i nawiązują do charakterystycznych skojarzeń z danym miejscem.
Kreacja została przygotowana przez współpracującą z bankiem agencję reklamową Grandes Kochonos.