INWESTOWANIE JEST DLA LUDZI – pod tym hasłem rusza nowa kampania wizerunkowa funduszu Novo. Celem kampanii jest zainteresowanie użytkowników Internetu funduszami inwestycyjnymi i przekonanie ich, że bierne lokowanie pieniędzy na lokatach bankowych, nie jest efektywnym sposobem na inwestowanie swoich oszczędności.
Produktem wspierającym markę w kampanii jest subfundusz Novo Aktywnej Alokacji. Relaunch marki Novo w Internecie przygotowała agencja marketingu interaktywnego GoldenSubmarine.
Dzięki kampanii internetowej OPERA TFI, zarządzające funduszem Novo, chce uświadomić Polakom, że fundusze i inwestowanie, to nie zamknięty Klub dla wybranych. – Chcemy pokazać Polakom,
że Inwestowanie jest dla ludzi i każdy może zostać inwestorem, niezależnie od tego, kim jest i jaki zawód wykonuje. Zachęcamy do rozpoczęcia przygody z inwestowaniem każdego, komu zależy
na pomnażaniu swoich pieniędzy – mówi Magdalena Arabudzka, Dyrektor Departamentu Marketingu w OPERA TFI. – Jesteśmy zadowoleni z powstałego projektu. Wierzymy, że pozwoli on nam dotrzeć
do szerszego grona użytkowników Internetu oraz obecnych i przyszłych Klientów – dodaje.
Pierwszym etapem kampanii jest start odświeżonej strony internetowej www.nowofundusze.pl oraz kampanii wizerunkowej w Internecie – na portalach takich jak Onet.pl, WP.pl, Money.pl , Bankier.pl, RP.pl i innych. Koncepcja graficzna serwisu oparta została na pokazaniu świata różnych ludzi, w różnym wieku, na różnych stanowiskach, którzy wbrew stereotypowym wyobrażeniom dotyczącym ich zawodów, spełniają swoje marzenia – mają na to pieniądze, bo są inwestorami. – Podczas realizowania projektu szczególną uwagę zwróciliśmy na odpowiedni dobór narzędzi, które służą wykorzystaniu portalu w procesie sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marki w Internecie. Szczególnie podkreślamy dostępność naszej oferty poprzez rejestrację na stronie www.novofundusze.pl – dodaje Magdalena Arabudzka.
Równocześnie ze startem nowej strony prowadzone będą działania z zakresu social media. Na portalu społecznościowym Facebook stworzony został profil subfunduszu Novo związany ze startującym jednocześnie konkursem „Inwestowanie jest dla ludzi”.
– Na potrzeby konkursu powstała aplikacja, za pomocą której, gracze „inwestorzy” mają skłonić swoich znajomych do inwestowania. Gracz, który otrzyma najwięcej głosów poparcia dla swoje idei inwestowania, otrzyma nagrodę. A jest o co walczyć. Wśród nagród jest wycieczka, bilety na mecz FC Barcelona z Atletico Madryt i pobyt w luksusowym ośrodku SPA – mówi Karolin Gruca, senior Senior Account Manager Agencji GoldenSubmarine
Działania w Internecie wspierać będą przygotowane materiały BTL, które znajdą się w punktach obsługi klienta dystrybutorów funduszu Novo. Wszystkie prowadzone działania łączy hasło: NOVO. INWESTOWANIE JEST DLA LUDZI! Za kreację kampanii i stronę internetową odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.
Źródło: Novo