Bank Millennium w reklamie telewizyjnej promuje Konto Oszczędnościowe Profit oraz konto osobiste Millennium 360°. Oba produkty w ramach aktualnych promocji oferują dodatkowe korzyści – nawet 5% w skali roku na oszczędnościach oraz do 700 zł premii za otwarcie konta Millennium 360°.

Nowa reklama Banku Millennium pozwala przenieść się widzom w zimowy klimat wysokich ośnieżonych wierzchołków górskich, gondolowej kolejki i snowboardowego szaleństwa na śniegu. Na ekranie obserwujemy grupę przyjaciół, którzy dają popis swoim sportowym umiejętnościom. Maciej Musiał i Radosław Kotarski zachęcają do otwarcia na selfie konta Millennium 360° oraz zostania profesjonalistą w oszczędzaniu – Patrz, zupełnie jak PRO. Dla mnie pełna profeska. Fajnie jest być PRO nie tylko na stoku. W oszczędzaniu też. To proste. Zyskaj nawet 5% w skali roku. Otwórz Konto Oszczędnościowe Profit i spełnij warunki promocji. Chcesz więcej korzyści? Ściągnij apkę, otwórz konto Millennium 360 na selfie, spełnij warunki promocji i odbierz 700 zł premii. – namawiają Radosław Kotarski i Maciej Musiał.
Jak skorzystać z promocji?
• Konto Oszczędnościowe Profit – promocyjne oprocentowanie do 5% w skali roku dla nowych środków do 200 000 zł przez 91 dni. Wystarczy otworzyć je z kontem Millennium 360° i spełnić warunki oferty. Promocja trwa do 04.03.2026 r.
• Millennium 360° – po spełnieniu warunków można zyskać do 700 zł premii. Jednym z warunków jest otwarcie rachunku online (selfie lub mObywatel). Oferta obowiązuje dla pierwszych 120 tys. rachunków i trwa do 31.03.2026r.
Reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania będzie prowadzona także w internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja Change Serviceplan. Media zakupił dom mediowy Starcom.
