Wyróżnij się, albo zgiń – to jak mantra wypowiadane przez różnej maści marketingowców zdanie. Idąc właśnie tym tropem Diners Club Polska stworzył bardzo nietypową reklamę swoich usług dodanych. Posiadacze tych – było nie było prestiżowych (przynajmniej w zamierzeniu 😉 kart dostali ostatnio arcyciekawy… telegram. Co prawda sam telegram nie funkcjonuje już w Polsce od jakiegoś czasu, ale nazwa została – zwłaszcza skojarzenie z przekazywaniem ważnych informacji. Stop. Telegram w postaci kartki A4 dołączonej do wyciągu, dostali wszyscy klienci. Stop. Problem w tym, że był on adresowany jedynie do osób, które nie zarejestrowały jeszcze breloczka Diners Club. Stop. Pismo okraszone zostało zdjęciem… kluczy z breloczkami z logiem DC. Stop.
Jednym słowem – Diners może się od dzisiaj kojarzyć ze… zgubionymi kluczami. Jak wszędzie podkreślają, posiadaczem karty może zostać jedynie VIP, a i to nie każdy. Znaczy się – wszystko na poziomie. Z tego też względu strasznie ciekawi jesteśmy jakości samego Klubu, skoro sam nie wie, komu jaki breloczek wysłał. Brak rejestracji powoduje, że idea produktu firmy Securia całkowicie się nie sprawdza. Co to oznacza? Ano – gdyby wysyłała to sama Securia – to raczej wiedziałaby, jaki brelok poszedł do kogo. No – ale, że dane wszystkich posiadaczy kart z logo DC są rzeczą dość cenną, podejrzewamy, że dystrybucją zajął się sam Diners Club Polska. Obecne kłopoty świadczą, że fachowcy powrzucali otrzymane z Securii breloki jak leci, nie kłopocząc się ze stworzeniem chociażby prostej bazy w Excelu wiążącej jego numerek z danymi klienta, któremu został on posłany. Widać nikt nie przewidział możliwości, że leniwi posiadacze potraktują to jako zwykły gadżet do kluczy… No cóż – oni mogą – no ale Zespół DC Polska mógłby się jednak bardziej postarać…
Sprawdź także:
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej Velobanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …
14.11.2024 (18:21)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski podpisał Kartę Różnorodności
PKO Bank Polski stał się jednym z prawie 400 sygnatariuszy Karty Różnorodności. Bank podpisał ten dokument, aby …
14.11.2024 (18:18)
– informacja prasowa
84 proc. Polaków uważa, że klimat się ociepla, ale potrzebujemy wsparcia, by zmienić nawyki
Wbrew stereotypom świadomość zmiany klimatu i dbałość o środowisko nie są domenami młodych, ale rosną wraz z …
14.11.2024 (18:14)
– informacja prasowa
Adyen i Zalando wzmacniają partnerstwo
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, rozszerza wieloletnie …
14.11.2024 (18:12)
– informacja prasowa
Badanie mBanku - mama jest najlepszym influencerem finansowym
Tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie mBanku. Jego celem było sprawdzenie co łączy, a co dzieli …