Już w kwietniu poznamy zwycięzców rankingu „Złoty Bankier 2020”. O przyznaniu statuetek w trzech z kategorii, jak co roku, zadecydują czytelnicy Bankier.pl. Trwa głosowanie na najlepsze kampanie reklamowe, działalność w social media i projekty CSR. Na uczestników czekają nagrody.
Mijają dwa miesiące, od kiedy ogłosiliśmy start 11. edycji największego badania sektora bankowego. Finał tegorocznego plebiscytu rankingu „Złoty Bankier” już 23 kwietnia, tymczasem główni zainteresowani toczą walkę o miano lidera na kilku frontach. Na jednym z nich zwycięzców wesprą nasi czytelnicy.
Złoty Bankier – złote zasady
Przypomnijmy: Złoty Bankier to badanie, w ramach którego instytucje bankowe zostają poddane trwającej kwartał drobiazgowej analizie dokonywanej przez profesjonalny ośrodek badawczy, dziennikarzy ekonomicznych, rynkowych ekspertów i klientów.
Nagrodą główną jest tytuł Złoty Bank przyznawany za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. Żeby go przyznać partnerzy merytoryczni badania, Kantar i Obserwatorium.biz, wysyłają tajemniczych klientów do placówek bankowych, a wspólnie z testerami analizują systemy bankowości elektronicznej.
Dziennikarze ekonomiczni Bankier.pl i „Pulsu Biznesu”, na co dzień zajmujący się tematyką bankowości, od stycznia do marca włącznie ankietują banki, sprawdzając atrakcyjność ofert proponowanych klientom. Wyniki tej części badania pokażą liderów w kategoriach: Konto osobiste, Karta kredytowa, Kredyt hipoteczny i Kredyt gotówkowy.
Niedawno zakończył się okres zgłaszania kandydatur do kategorii Innowacja FinTech. Najbardziej obiecujące wdrożenie technologiczne w świecie finansów wskaże również grono naszych dziennikarzy.
Tradycyjnie już udział w badaniu wezmą także klienci banków i rynkowi eksperci. To od ich wyborów zależało będzie, kto otrzyma statuetkę w kategoriach: Najlepszy spot reklamowy, Bank wrażliwy społecznie i Najlepszy bank w social media.
Zagłosuj na najlepsze banki [Złoty Bankier 2020] »
Wybieramy razem z Wami
Od 9 do 29 marca br. trwa internetowe głosowanie, w ramach którego czytelnicy Bankier.pl i „Pulsu Biznesu” mogą oddawać głosy na najlepsze ich zdaniem banki. Oceniają je w trzech obszarach: za działalność w mediach społecznościowych, za zrealizowaną kampanię reklamową oraz społeczną odpowiedzialność biznesu. Zgodnie z regulaminem głosy internautów stanowić będą 60% wagi wyniku końcowego. O pozostałych 40% zadecydują właściwe dla danych obszarów komisje ekspertów. W tym obszarze wsparciem będą specjaliści z portalu Nowy Marketing, Fundacji Odpowiedzialnego Biznesu, Sotrender i Dragon Rouge.
Na czytelników biorących udział w głosowaniu czekają nagrody.
Głos klientów powinien być słyszany. Gorąco zachęcamy do głosowania