VW Bank direct rozwija cały czas skrzydła. Zmiany z ostatnich miesięcy przeobraziły go z „elektroniczne skarpety” w bank do codziennych rozliczeń. Warunki prowadzenia należą do jednych z najlepszych w Polsce. Brak opłat za podstawowe usługi, bezpieczeństwo, wysokie oprocentowanie, dobra karta, która jest ostatnio nawet rozliczana „mniej więcej” on-line. Nic do szczęścia klientowi więcej nie trzeba – zwłaszcza, że ma do wyboru kilka innych ciekawych usług i produktów. Jak się okazuje wirtualna instytucja samochodowego banku nabrała swojego pędu. Zaczyna żyć własnym życiem, co wymaga jednak większego zaangażowanie stałej załogi. Przede wszystkim w dziale marketingu, który jest obecnie w dużej mierze wyprowadzony na zewnątrz. VW Bank szukał do swojego działu bankowości bezpośredniej kandydatów na specjalistę w departamencie marketingu już jakiś czas temu. Okazuje się, że takich osób chyba na rynku nie ma zbyt dużo (bo i skąd? :). Sądząc po ukazaniu się po raz kolejny ogłoszenia, dotychczasowe poszukiwania zakończyły się fiaskiem. Nie pomogło nawet gwarantowanie pełnej dyskrecji. My się nie dziwimy, chociaż HRowcami nie jesteśmy. Bank spuścił teraz chyba z tonu, bo zaczął również poszukiwać młodszego specjalisty. Co ciekawe – może być już nawet po rocznym doświadczeniu w branży FMCG. Jak widać na specjalistów z wąskiej dziedziny jest zawsze popyt – a tych VW Bank direct – potrzebuje i to bardzo. Zwłaszcza, że zaczyna mocno myśleć o wprowadzeniu programu lojalnościowego. A to ostatnio hit sezonu w bankowości – każdy chce mieć jakiś swój (tak, tak – w końcu banki zaczynają myśleć o już zdobytych klientach). Nie musimy wspominać do czego doprowadza duży popyt przy ograniczonej podaży? Dla VW Banku to coraz większy problem – już nie dla lojalności zdobytych klientów, ale dla zmniejszenia kosztów akwizycji nowych. Są one duuuużo wyższe niż u konkurencji. Każdy miesiąc takiego stanu przekłada się na żywą gotówkę. Życzymy zatem szczęścia, bo z kont w VBd członkowie naszej redakcji są bardzo zadowoleni. Bezpłatnie podpowiadamy przy okazji, że obecne agencje reklamowe ze swoimi wielkimi kreacjami robią tylko jedno dobrze –wyciągają Wam kasę z kieszeni. No – a jak pomyślimy, że w sieci marnuje się tyle dobrych ekspertów i doradców z głowami pełnymi pomysłów zmiatających konkurencję 😉 Mamy świadomość, że i tak piszemy po próżnicy bo oni nas tam w ogóle nie czytają. Wyobrażacie sobie?!?
Sprawdź także:
23.12.2024 (10:18)
– informacja prasowa
Najwięcej przez internet kupimy w Wigilię
Przed nami gorączka przedświątecznych zakupów i świątecznych wyprzedaży. Z analiz Banku Millennium wynika, że …
23.12.2024 (10:15)
– informacja prasowa
ING promuje konto oszczędnościowe - "oszczędzajmy na białą godzinę"
ING Bank Śląski konsekwentnie inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się …
23.12.2024 (10:11)
– informacja prasowa
Badanie VeloBanku: Polacy angażują się w akcje charytatywne
Święta to czas, który kojarzy się ze spotkaniami w gronie rodziny i obdarowywaniem bliskich upominkami, ale to nie …
20.12.2024 (18:03)
– informacja prasowa
ING Bank Śląski: Michał Bolesławski otrzymał zgodę KNF
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Michała Bolesławskiego na stanowisko …
20.12.2024 (18:00)
– informacja prasowa
Bank Pekao i KUKE ułatwią firmom zielone inwestycje
Bank Pekao S.A. poszerza ofertę dla firm, które szukają możliwości sfinansowania inwestycji w zieloną …
20.12.2024 (14:00)
– informacja prasowa
Bank Ochrony Środowiska S.A. i PESA Bydgoszcz S.A. wspierają rozwój bezemisyjnego transportu kolejowego
Bank Ochrony Środowiska zabezpieczył transakcję PESA Bydgoszcz gwarancją w kwocie 109 mln zł. Podpisana …