Bank Pekao S.A. traci rynek. Chociaż formalnie wciąż zajmuje wysoką, drugą pozycję pod względem liczby klientów detalicznych, a także posiada znaczący udział w pozostałych segmentach, to nie trzeba być wielkim analitykiem, żeby stwierdzić, że Bank leci jedynie na renomie i swoim dotychczasowym udziale w rynku. A konkurencja działa i ciągle podgryza pozycję wicelidera. Bank owszem – ma sukcesy na swoim koncie. Bo przecież wyniki finansowe nie biorą się znikąd. Jednak nawet w tym przypadku komunikacja kuleje i klienci postrzegają Żubra, jak postrzegają (a może to my jesteśmy tylko skrzywieni?). Coś chyba jednak jest na rzeczy. Kampanie innych banków po prostu widać, a czy ktoś widział jakąś innowację produktową w wykonaniu Pekao S.A.? My widzieliśmy – kilka dobrych lat temu. Wszystko pozostałe to tylko próba (powolna) dostosowywania się do standardów, które dawno obowiązują na rynku. Być może ulegnie to zmianie, przynajmniej w kwestii komunikowania. Bank zaczął rozglądać się na rynku i planuje zlecić jakiejś agencji reklamowej projekt BTL. Nikt nic więcej niestety nie wie. Agencją, która dotychczas obsługuje Pekao S.A. jest Leo Burnett. Firma znana i kreatywna (ach te twórcze przejażdżki po korytarzach na hulajnodze ;), ale skoro zaczęło się przeglądanie ofert konkurencji… No cóż – czasami tak się dzieje, kiedy szuka się błędów na zewnątrz, a nie wewnątrz organizacji. Jednak czasy niewyrafinowanych, a przy tym lojalnych klientów, na całe szczęście odchodzą w przeszłość. My sobie jednak myślimy, że znając podejście Pekao S.A., pewnie coś planują zrobić w najbardziej świadomym segmencie klientów – w dużych firmach i korporacjach. Detal to mało ruchliwy jest, a firmy korzystając z usług kilku instytucji mogą na bieżąco porównywać jakość usług. P.S. Jesteśmy złośliwi i proponujemy wypromowanie szlagieru „Pekaosa 2”. Może tym razem pomoże? Kto nie jeszcze nie zna, albo chce sobie przypomnieć – zapraszamy. Tak. To JEST autentyk!
PRNews.plHydeparkMichał MacierzyńskiPekao Sa przegląda oferty agencji reklamowych. Powstanie szlagier
Sprawdź także:
05.12.2025 (04:16)
– informacja prasowa
Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …
05.12.2025 (04:14)
– informacja prasowa
XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …
05.12.2025 (04:09)
– informacja prasowa
Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …
05.12.2025 (04:07)
– informacja prasowa
ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …
05.12.2025 (04:06)
– informacja prasowa
Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …
05.12.2025 (04:02)
– informacja prasowa
ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …
