Zmiany i nowości w ofercie, a także w komunikacji z klientami PKO Banku Polskiego oraz Inteligo konsekwentnie wprowadzane od kilku miesięcy są pozytywnie postrzegane zarówno przez ekspertów, jak i klientów. Dowodem na to są wyróżnienia w rankingu „Bank Najbliższy Klientowi”.
Już po raz trzeci Dziennik Gazeta Prawna opublikował wyniki rankingu “Bank Najbliższy Klientowi”. W kategorii serwis transakcyjny wśród laureatów znalazło się Inteligo, wirtualne ramię PKO Banku Polskiego.
– Inteligo to prosta i intuicyjna bankowość oparta na wyrafinowanej technologii. Tworząc serwisy zwracamy uwagę na ich przyjazność i użyteczność. Przemyślane rozwiązania mają ułatwiać codzienne bankowanie i zajmować jak najmniej czasu naszym klientom. Otrzymane wyróżnienie stanowi dla nas dodatkową motywację do dalszego rozwoju i wypełniania obietnicy, że Inteligo znów będzie wyznaczać trendy i standardy w bankowości online – mówi Jacek Komaracki, Dyrektor Zarządzający Pionem Bankowości Elektronicznej PKO Banku Polskiego, odpowiedzialny za projekt Inteligo.
Oprócz serwisu transakcyjnego w zestawieniu uwzględniano także dostępność oddziałów i bankomatów, infolinii oraz kompetencje konsultantów, zawartość informacyjną strony internetowej oraz nowoczesność i atrakcyjność oferty. Wszystkie te obszary oceniane były przez ekspertów oraz klientów, którym podczas badania zadawano dodatkowo pytanie o skłonność do polecania banku, z którego korzystają innym osobom. Wszystko to razem pozwoliło na wyłonienie laureatów rankingu „Bank Najbliższy Klientowi”, wśród których znalazł się PKO Bank Polski.
To nie jedyne wyróżnienie dla banku w ostatnim czasie. Podczas Konferencji Central European Electronic Card w Warszawie przedstawione zostały wyniki konkursu premiującego produkty i wydarzenia na rynku kart płatniczych w Polsce. W kategorii „Wydarzenie Roku 2010” zwyciężył PKO Bank Polski za masowe wprowadzenie kart zbliżeniowych. Warto przypomnieć, że od września br. w ofercie banku znajdują się jedynie karty debetowe wydawane w technologii EMV – do końca 2011 roku w portfelach klientów PKO Banku Polskiego będzie ich ok. 6,5 mln, łącznie z już użytkowanymi, które zostaną wymienione na nowe.
Źródło: PKO Bank Polski