PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćPKO Bank PolskiPKO BP: Kampania promocyjna kredytu hipotecznego w PLN
PKO BP

PKO BP

PKO Bank Polski jest bankiem uniwersalnym założonym w 1919 r. Od roku 2004 jest spółką akcyjną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Największy bank uniwersalny w Polsce.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/pko-bank-polski

PKO BP: Kampania promocyjna kredytu hipotecznego w PLN

PKO Bank Polski 20.11.2008 (09:27)
PKO BP

Kampania promocyjna

Ogólnopolska kampania promocyjna kredytu hipotecznego wykorzystuje następujące media:
Ogólnopolskie stacje telewizyjne – spot reklamowy 30” emitowany w: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN CNBC. Kampania trwa od 18 listopada do 30 listopada 2008 r.
Prasę – w kampanii wykorzystane zostaną:
– największe dzienniki ogólnopolskie: Gazeta Wyborcza, Dziennik, Rzeczpospolita – dodatek Nieruchomości; Polska The Times – Gratka Nieruchomości.
– tygodniki: Newsweek; Polityka; Wprost; Przekrój.
Kampania trwa od 18 listopada do 10 grudnia 2008r.
Internet – wykorzystane zostaną:
– największe portale: Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, Interia,
– sieci reklamowe: Adnet, Arbomedia, BIZONmedia, IDMNet.
Istotnym elementem działań będzie kampania prowadzona w wyszukiwarce Google. Kampania prowadzona jest od 18 listopada do 21 grudnia 2008 r.
– BTL – plakaty i ulotki w oddziałach PKO Banku Polskiego.

Główny przekaz kampanii

Główny przekaz komunikacyjny w kampanii promocyjnej kredytu hipotecznego oparty jest na eksponowaniu podstawowych zalet produktu czyli:
– braku prowizji za udzielenie kredytu,
– braku wymogu posiadania wkładu własnego,
– niskich marż.

Koncepcja kampanii oraz kreacje zostały przygotowane przez agencję Scholz&Friends.
Kampanię internetową przygotowała i zleciła agencja HYPERmedia.
Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.

Promocja dotyczy wniosków złożonych w placówkach PKO Banku Polskiego do 31 grudnia 2008 r. Szczegółowe informacje o produkcie dostępne są na stronie internetowej www.pkobp.pl.

Cel biznesowy i marketingowy kampanii

– zwiększenie poziomu sprzedaży kredytów hipotecznych,
– promocja kredytów hipotecznych w PLN udzielanych na bardzo korzystnych warunkach, jako alternatywy dla trudniej dostępnych kredytów w CHF,
– wzmocnienie wizerunku PKO BP, jako banku, który oferuje produkty dopasowane do potrzeb Klientów.

Przykłady materiałów promocyjnych

Agencje odpowiedzialne za przygotowanie kampanii reklamowej

Agencja Scholz & Friends Warszawa jest obecna na polskim rynku od 1995 roku. Od lat współpracuje z wiodącymi międzynarodowymi koncernami, takimi jak: Tchibo, Frito Lay, Imperial Tobacco, czy Mercedes. Posiada także bardzo rozbudowaną wiedzę o polskim rynku, co skutecznie pomaga w przygotowaniu efektywnych kampanii lokalnych, m.in. dla PKO BP, Inteligo, Komitetu Organizacyjnego Euro 2012, organizacji pożytku publicznego – Polskiej Akcji Humanitarnej i Funadacji Viva, a także Inco Veritas (producenta marki Ludwik), Pfeifer & Langen, czy Radia Złote Przeboje. W uznaniu niezwykle dynamicznego rozwoju oraz znaczących osiągnięć agencja Scholz & Friends Warszawa została uhonorowana tytułem Agencji Roku 2007 w rankingu pisma Media & Marketing Polska. Ponadto prace kreatywne agencji systematyczne zdobywają nagrody na najważniejszych konkursach w Polsce – KTR oraz Złote Orły.

Agencja Hypermedia powstała w 1996 roku i była jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce. W 2005 roku Hypermedia weszły do Isobar, największej na świecie agencji w branży interaktywnej, będącej częścią Aegis Group. Hypermedia realizuje kompleksowe projekty dla firm będących liderami w swoich branżach, m.in. dla: PKO BP, Procter & Gamble, Reebok, Philip Morris.

Hypermedia była uznawana za najlepszą agencję interaktywną w latach: 2002, 2003. 2004 i 2005 – Impactor oraz w 2007 roku – Media i Marketing Polska oraz Mixx Awards.

ZenithOptimedia Group to wiodący dom mediowy na rynku polskim. Laureat wielu prestiżowych nagród i wyróżnień mediowych (m.in. Effie, Media Trendy, Agencja Roku w Polsce, rankingi RECMA). Zaufali mu liderzy rynków z wielu branż. Oprócz PKO BP jego klientami są m.in.: Grupa L`Oreal, Play/Netia, Grupa Żywiec, Toyota/Lexus, Totalizator Sportowy, Reckitt Benckiser, Cadbury Wedel, Grupa Maspex Wadowice, TVP. Roczne obroty ZenithOptimedia Group to ponad 2 miliardy PLN.

pko bp 2008-11-20
Redakcja PRNews.pl
Tagi: pko bp

Sprawdź także:

a 0 Nie brakuje chętnych na tańsze kredyty
04.10.2023 (14:42) – informacja prasowa

Nie brakuje chętnych na tańsze kredyty

Co tydzień udzielane są już Bezpieczne Kredyty o łącznej wartości ponad miliarda złotych. Ożywienie dotyczy jednak …

a 0 Sztuczna inteligencja w kampanii reklamowej banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS
04.10.2023 (14:41) – informacja prasowa

Sztuczna inteligencja w kampanii reklamowej banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS

Najnowsze spoty reklamowe Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS zostały wyprodukowane przy pomocy technologii …

a 0 Przenoszenie rachunków bankowych w systemie Ognivo w III kw. 2023 r.
04.10.2023 (14:38) – informacja prasowa

Przenoszenie rachunków bankowych w systemie Ognivo w III kw. 2023 r.

W III kw. 2023 r. decyzję o zmianie rachunku bankowego, z wykorzystaniem systemu Ognivo, podjęło 5 650 osób. …

a 0 Guido Buehler dołącza do zondacrypto
04.10.2023 (14:36) – informacja prasowa

Guido Buehler dołącza do zondacrypto

Guido Buehler dołącza do zarządu zondacrypto jako członek niewykonawczy. Znany w europejskiej branży finansowej …

a 0 Kredyty oparte o WIRON dla spółek w ING
04.10.2023 (14:33) – informacja prasowa

Kredyty oparte o WIRON dla spółek w ING

ING Bank Śląski udostępnił finansowanie oparte o wskaźnik WIRON dla kolejnej grupy klientów. Od teraz spółki - …

a 0 7 proc. na depozytach w Banku Pekao
04.10.2023 (11:57) – informacja prasowa

7 proc. na depozytach w Banku Pekao

W październiku na lokatach oraz kontach oszczędnościowych w Banku Pekao można zyskać nawet 7 proc. w skali …

PRNews.pl

Zobacz również

Te banki obsługują najwięcej klientów. Nowe dane po II kwartale 2023

Te banki obsługują najwięcej klientów. Nowe dane po II kwartale 2023

Na koniec czerwca 2023 r. ankietowane przez…

Wakacje kredytowe 2.0? „Będzie próg dochodowy, ale obejmie większość kredytobiorców”

Wakacje kredytowe 2.0? „Będzie próg dochodowy, ale obejmie większość kredytobiorców”

Kryterium dochodowe w ustawowych wakacjach kredytowych, które…

Banki na plusie. Zysk sektora w górę o blisko 125 proc. między styczniem a sierpniem

Banki na plusie. Zysk sektora w górę o blisko 125 proc. między styczniem a sierpniem

Zysk netto sektora bankowego w okresie styczeń-sierpień…

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” – jak duże mieszkanie można kupić?

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” – jak duże mieszkanie można kupić?

Choć działający od trzech miesięcy program „Bezpieczny…

Ukryte podwyżki także w stałoprocentowych hipotekach

Ukryte podwyżki także w stałoprocentowych hipotekach

Kredyty hipoteczne z okresowo stałym oprocentowaniem wywalczyły…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

wiczkax:

na pewno, w końcu to dość popularny temat …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

wszystko jest klarowne i łatwo się to ogarnia …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

zdecydowanie, żeby potem nie zostać z ręką w nocniku …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no wiesz czasami to różnie bywa, niestety :c …

czw, 28 wrz 2023 (14:03) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no nie, nikt nie będzie ponosił takiej odpowiedzialności …

czw, 28 wrz 2023 (13:55) • Inflacja jest niekorzystna nawet dla obligacji zabezpieczonych przed inflacją

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Promocje bankowe
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców