PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćPKO Bank PolskiPKO BP: Kampania promocyjna kredytu hipotecznego w PLN
PKO BP

PKO BP

PKO Bank Polski jest bankiem uniwersalnym założonym w 1919 r. Od roku 2004 jest spółką akcyjną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Największy bank uniwersalny w Polsce.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/pko-bank-polski

PKO BP: Kampania promocyjna kredytu hipotecznego w PLN

PKO Bank Polski 20.11.2008 (09:27)
PKO BP

Kampania promocyjna

Ogólnopolska kampania promocyjna kredytu hipotecznego wykorzystuje następujące media:
Ogólnopolskie stacje telewizyjne – spot reklamowy 30” emitowany w: TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVN CNBC. Kampania trwa od 18 listopada do 30 listopada 2008 r.
Prasę – w kampanii wykorzystane zostaną:
– największe dzienniki ogólnopolskie: Gazeta Wyborcza, Dziennik, Rzeczpospolita – dodatek Nieruchomości; Polska The Times – Gratka Nieruchomości.
– tygodniki: Newsweek; Polityka; Wprost; Przekrój.
Kampania trwa od 18 listopada do 10 grudnia 2008r.
Internet – wykorzystane zostaną:
– największe portale: Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, Interia,
– sieci reklamowe: Adnet, Arbomedia, BIZONmedia, IDMNet.
Istotnym elementem działań będzie kampania prowadzona w wyszukiwarce Google. Kampania prowadzona jest od 18 listopada do 21 grudnia 2008 r.
– BTL – plakaty i ulotki w oddziałach PKO Banku Polskiego.

Główny przekaz kampanii

Główny przekaz komunikacyjny w kampanii promocyjnej kredytu hipotecznego oparty jest na eksponowaniu podstawowych zalet produktu czyli:
– braku prowizji za udzielenie kredytu,
– braku wymogu posiadania wkładu własnego,
– niskich marż.

Koncepcja kampanii oraz kreacje zostały przygotowane przez agencję Scholz&Friends.
Kampanię internetową przygotowała i zleciła agencja HYPERmedia.
Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.

Promocja dotyczy wniosków złożonych w placówkach PKO Banku Polskiego do 31 grudnia 2008 r. Szczegółowe informacje o produkcie dostępne są na stronie internetowej www.pkobp.pl.

Cel biznesowy i marketingowy kampanii

– zwiększenie poziomu sprzedaży kredytów hipotecznych,
– promocja kredytów hipotecznych w PLN udzielanych na bardzo korzystnych warunkach, jako alternatywy dla trudniej dostępnych kredytów w CHF,
– wzmocnienie wizerunku PKO BP, jako banku, który oferuje produkty dopasowane do potrzeb Klientów.

Przykłady materiałów promocyjnych

Agencje odpowiedzialne za przygotowanie kampanii reklamowej

Agencja Scholz & Friends Warszawa jest obecna na polskim rynku od 1995 roku. Od lat współpracuje z wiodącymi międzynarodowymi koncernami, takimi jak: Tchibo, Frito Lay, Imperial Tobacco, czy Mercedes. Posiada także bardzo rozbudowaną wiedzę o polskim rynku, co skutecznie pomaga w przygotowaniu efektywnych kampanii lokalnych, m.in. dla PKO BP, Inteligo, Komitetu Organizacyjnego Euro 2012, organizacji pożytku publicznego – Polskiej Akcji Humanitarnej i Funadacji Viva, a także Inco Veritas (producenta marki Ludwik), Pfeifer & Langen, czy Radia Złote Przeboje. W uznaniu niezwykle dynamicznego rozwoju oraz znaczących osiągnięć agencja Scholz & Friends Warszawa została uhonorowana tytułem Agencji Roku 2007 w rankingu pisma Media & Marketing Polska. Ponadto prace kreatywne agencji systematyczne zdobywają nagrody na najważniejszych konkursach w Polsce – KTR oraz Złote Orły.

Agencja Hypermedia powstała w 1996 roku i była jedną z pierwszych agencji interaktywnych w Polsce. W 2005 roku Hypermedia weszły do Isobar, największej na świecie agencji w branży interaktywnej, będącej częścią Aegis Group. Hypermedia realizuje kompleksowe projekty dla firm będących liderami w swoich branżach, m.in. dla: PKO BP, Procter & Gamble, Reebok, Philip Morris.

Hypermedia była uznawana za najlepszą agencję interaktywną w latach: 2002, 2003. 2004 i 2005 – Impactor oraz w 2007 roku – Media i Marketing Polska oraz Mixx Awards.

ZenithOptimedia Group to wiodący dom mediowy na rynku polskim. Laureat wielu prestiżowych nagród i wyróżnień mediowych (m.in. Effie, Media Trendy, Agencja Roku w Polsce, rankingi RECMA). Zaufali mu liderzy rynków z wielu branż. Oprócz PKO BP jego klientami są m.in.: Grupa L`Oreal, Play/Netia, Grupa Żywiec, Toyota/Lexus, Totalizator Sportowy, Reckitt Benckiser, Cadbury Wedel, Grupa Maspex Wadowice, TVP. Roczne obroty ZenithOptimedia Group to ponad 2 miliardy PLN.

pko bp 2008-11-20
Redakcja PRNews.pl
Tagi: pko bp

Sprawdź także:

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

a 0 BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
19.12.2025 (12:06) – informacja prasowa

BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy

Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …

a 0 ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
19.12.2025 (12:03)

ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …

a 0 Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
19.12.2025 (12:02) – informacja prasowa

Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.

Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Stefan Bogucki

Stefan Bogucki

Stefan Bogucki – PR & Community Manager…

Barbara Pijanowska-Kuras

Barbara Pijanowska-Kuras

Dyrektor Zarządzający Zintegrowaną Komunikacją Marketingową i Korporacyjną,…

Monika Charamsa

Monika Charamsa

Monika Charamsa CEO NCS Sp. z o.o.,…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców