Uderz w stół, a odezwą się nożyce. Właśnie zostaliśmy zindoktrynowani, że w MultiBanku wcale nie jest tak źle, jak tutaj piszemy. Nowa, promocyjna oferta sprzedaje się jak świeże bułeczki, klienci może nie walą drzwiami i oknami, ale akwizycja rośnie, plany finansowe sprzedają się nadal dobrze. A że nie ma reklamy widocznej? No cóż – to już insza sprawa. Jednym słowem – jak tak dalej pójdzie to Multi sam się wybroni – i nie będzie potrzeby jego sprzedaży. W takim razie – oddajemy honor – i tak chłopaki trzymać!
PRNews.plHydeparkMichał MacierzyńskiPlany o przedwczesnej śmierci przesadzone – pacjent żyje i ma się dobrze
Sprawdź także:
14.11.2024 (18:27)
– informacja prasowa
Magdalena Różczka w kampanii produktowej Velobanku
VeloBank rozwija program lojalnościowy VeloKorzyści, dzięki któremu można zyskać bezpłatny Pakiet Medyczny w wersji …
14.11.2024 (18:22)
– informacja prasowa
Logowanie dwuskładnikowe w serwisie Pekao24
Od 14 listopada 2024 r. klienci Banku Pekao S.A. podczas logowania do serwisu internetowego Pekao24 mogą korzystać …
14.11.2024 (18:21)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski podpisał Kartę Różnorodności
PKO Bank Polski stał się jednym z prawie 400 sygnatariuszy Karty Różnorodności. Bank podpisał ten dokument, aby …
14.11.2024 (18:18)
– informacja prasowa
84 proc. Polaków uważa, że klimat się ociepla, ale potrzebujemy wsparcia, by zmienić nawyki
Wbrew stereotypom świadomość zmiany klimatu i dbałość o środowisko nie są domenami młodych, ale rosną wraz z …
14.11.2024 (18:14)
– informacja prasowa
Adyen i Zalando wzmacniają partnerstwo
Adyen, globalna platforma technologii finansowych wybierana przez rynkowych liderów, rozszerza wieloletnie …
14.11.2024 (18:12)
– informacja prasowa
Badanie mBanku - mama jest najlepszym influencerem finansowym
Tak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie mBanku. Jego celem było sprawdzenie co łączy, a co dzieli …