Platforma „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle”, zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard zdobyła 1. miejsce w kategorii najbardziej nagradzanych kampanii w sektorze finansowym w plebiscycie The Drum World Creative Ranking 2024. Dodatkowo, McCANN Poland zajęła 10. miejsce w zestawieniu najbardziej nagradzanych agencji w regionie EMEA.
The Drum World Creative Ranking 2024 to jeden z najbardziej prestiżowych, globalnych konkursów w branży kreatywnej. Na podstawie łącznej liczby wyróżnień zdobytych w innych konkursach branżowych, nagradza on najlepszych z najlepszych – agencje, kampanie i stojących za nimi twórców. To najważniejsze światowe zestawienie, które wyraźnie pokazuje, kto odniósł największy sukces w branży w danym roku. Tegoroczna, największa jak dotąd edycja Rankingu, objęła analizą 2263 kampanii z 74 krajów zrealizowanych dla 1535 reklamodawców przez 1135 agencji reklamowych.
W tegorocznym The Drum World Creative Ranking 2024 platforma „Gdzie Zamieszkać”/”Where to Settle”, zrealizowana przez McCANN Poland dla Mastercard, zajęła 1. miejsce w kategorii The Most Awarded Campaigns in the Finance Sector. To najliczniej nagradzany projekt w polskiej branży kreatywnej. Na przestrzeni ostatniego roku zdobył on łącznie ponad 40 prestiżowych nagród w najważniejszych globalnych konkursach na czele z: Cannes Lions, Effie Awards, Golden Drum, KTR, London International Awards (LIA), czy Epica Awards.
The Drum World Creative Ranking 2024 potwierdza, że platforma „Gdzie Zamieszkać” stworzona z Mastercard jest najbardziej docenioną i globalnie nagrodzoną pracą kreatywną w historii naszej branży. To powód do wielkiej dumy dla wszystkich pracowników naszej agencji, ale też ogromne zobowiązanie wobec naszych klientów i zespołów, by opracowując kolejne kampanie wciąż podnosić tak wysoko już zawieszoną poprzeczkę. – powiedział Wojciech Borowski, Group CEO McCANN Poland.
Dodatkowo, agencja McCANN Poland zajęła 10. miejsce w zestawieniu najbardziej nagradzanych agencji w regionie EMEA.
Źródło: McCANN Poland