W dniu 08.09.2014 roku PLUS BANK S.A. wprowadził nowe funkcjonalności w systemie bankowości elektronicznej plusbank24 w wersji internetowej oraz aplikacji mobilnej. Zmiany polegają m.in. na wprowadzeniu:
-
Przelewów walutowych (krajowych i zagranicznych) dostępnych dla klientów detalicznych.
-
Przelewów walutowych z kursem negocjowanym, dostępnych dla klientów korporacyjnych.
-
Możliwości dodania i modyfikacji odbiorców zagranicznych do wykorzystania przy przelewie walutowym zagranicznym oraz krajowym.
Dodatkowo, w aplikacji mobilnej pojawiły się nowe funkcjonalności polegające m.in. na:
1. Możliwości zdalnego założenia Konta Plus w Banku. Teraz wystarczy pobrać
aplikację plusbank24, wypełnić wniosek o konto Plus znajdujący się w aplikacji i konto zostanie założone przez Bank. Szybko, prosto i wygodnie.
2. Możliwości ponownego wykonania transakcji wybranej z historii operacji bez konieczności wprowadzania po raz kolejny tych samych danych.
3. Rozwinięciu oczekiwanej przez klientów funkcjonalności „wielopodpisu” (możliwości autoryzacji operacji przez więcej niż jedną osobę) dla klientów posiadających rachunki firmowe m.in. Pakiet Biznes oraz Pakiet Mikro Biznes.
4. Rozszerzeniu funkcjonalności Invoobill (e-faktura), polegających na dodaniu listy przesyłek, akceptacji/odrzuceniu płatności lub odwołaniu porozumienia.
Aplikacja Mobilna plusbank24 jest dostępna dla klientów na poniższe platformy:
Android (wersja minimum 2.3) – do pobrania w Google play,
iOS (wersja minimum 5.0) – do pobrania w App Store,
Windows Phone (wersja minimum 7.5) – do pobrania w Windows Phone Store.
Aplikację można także wygodnie ściągnąć ze strony głównej plusbank.pl skanując zamieszczony QR kod lub klikając link przenoszący do sklepu dedykowanego dla systemu operacyjnego. Korzystanie z Aplikacji Mobilnej plusbank24 jest darmowe. Klienci sieci Plus nie płacą również w kraju za transmisję danych w telefonie nawet, jeżeli nie posiadają pakietu internetowego.
„Rozwój bankowości mobilnej to istotny element oferty Banku i dążenie do oferowania Klientom najnowszych rozwiązań, które są dostępne o każdej porze z urządzeń, z których nasi Klienci korzystają najczęściej tj. smartfony lub tablety. Cieszymy się, że oferta bankowości elektronicznej i mobilnej rozwija się zgodnie z przyjętą wizją budowy kompleksowych rozwiązań mobilnych dla naszych klientów” – mówi Paweł Reichelt – Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w PLUS BANK S.A. i dodaje, że „w niedługiej perspektywie będziemy koncentrować się na dalszym rozwoju systemów w kierunku mobile commerce z uwzględnieniem potrzeb klientów Banku oraz sieci Plusa”.