Nordea Bank Polska rozpoczął kolejną ogólnopolską kampanię multimedialną kredytu mieszkaniowego Nordea Habitat. Spoty pojawiają się od 6 marca w telewizji publicznej oraz wybranych kanałach tematycznych.
Pod hasłem Po drodze do Twojego domu bank Nordea prowadzi kampanię reklamową jednego ze swoich sztandarowych produktów – kredytu mieszkaniowego. Wiosenna kampania ma na celu pozyskanie nowych klientów, ale także budowanie pozytywnego wizerunku banku – nowoczesnej i przyjaznej instytucji o stabilnej pozycji rynkowej. W tym roku kredyty hipoteczne są nadal dla banku produktem kluczowym. Nordea chce przekonać do siebie klienta ofertą, dobrymi relacjami i kulturą korporacyjną opartą na profesjonalizmie, otwartości i życzliwości.
Nordea jako silna instytucja finansowa udziela kredytów mieszkaniowych w złotówkach i walutach: we frankach szwajcarskich, euro oraz walutach skandynawskich.
Ofertę Nordea wyróżniają poza tym proste procedury, możliwość wielokrotnej zmiany waluty, brak prowizji przy przewalutowaniu na złotówki, możliwość wyboru dnia miesiąca, w którym będzie spłacana rata. Raz w roku bezpłatnie klient może ponadto zawiesić spłatę jednej raty.
Kampania skierowana jest do mieszkańców dużych miast, którzy poszukują możliwości sfinansowania zakupu mieszkania lub budowy domu i chcieliby uzyskać niższą niż u konkurencji ratę kredytu. Są to ludzie wyedukowani, ale jednocześnie otwarci do podjęcia dyskusji z doradcą na temat dopasowania oferty do swoich warunków i możliwości finansowych.
Spoty telewizyjne pojawią się od 6 marca. Będą obecne w TVP1 i TVP2 oraz w kanałach tematycznych: TVN24, TVN7, pakiecie Discovery, TVN Style, TVN Turbo i pakiecie N.
Przy okazji wiosennej kampanii telewizyjnej bank po raz szósty współpracował z agencję Hand Made. Podczas pracy nad spotem wykorzystano technikę 3D. Dzięki uzyciu torów jazdy kamery wyposażonej w 7-metrowy dźwig z głowicą obracającą ją w trzech płaszczyznach ruchu z dowolnej wysokości, w spocie nie zabrakło dynamicznych kadrów oraz ciekawych najazdów.
Wcześniej 4 marca rozpoczęła się kampania internetowa w wyszukiwarkach. Działania obejmą również wybrane portale i wortale tematyczne, np. Gazeta.pl, wp.pl, Interia i serwisy nieruchomościowe. Z prasy wykorzystana zostanie jedynie Gazeta Wyborcza.
Na czas kampanii bank zmodyfikuje internetowe narzędzia informacyjno-sprzedażowe: serwis informacyjny www.nordea.pl (strona główna i podstrona dotycząca kredytu mieszkaniowego) oraz mikrostronę http://www.kredyt.nordea.pl/. Mikroserwis jest w czasie kampanii kluczowym narzędziem sprzedażowym dla banku. Na podstawie analizy wniosków bank jest w stanie ocenić efektywność działań on-line.
Zaplanowano również działania BTL. W witrynach zewnętrznych placówek banku tradycyjnie wykorzystane zostały plakaty. Reklamy można też zobaczyć na ekranach bankomatów oraz na wyciągach bankowych. Odpowiednia, nawiązująca do kampanii, wizualizacja znajdzie ponadto odzwierciedlenie na stoiskach targowych, bank w najbliższym czasie będzie się wystawiał na targach w Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu i Warszawie.
Kreację przygotowała agencja Hand Made, internetową – Genero. Za zakup mediów odpowiada MPG oraz Media Contacts w Internecie. Spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Papaya.
To kolejna multimedialna kampania reklamowa kredytu mieszkaniowego Nordea Habitat. Poprzednia przyniosła zaplanowany wzrost sprzedaży. Nordea Bank Polska notuje od kilku lat duże przyrosty kredytów hipotecznych zarówno wartościowo, jak i ilościowo. Na koniec 2008r. saldo kredytów hipotecznych wyniosło 6,6 mld złotych.
Źródło: Nordea Bank Polska