Organizatorzy wielkiego całodniowego festiwalu PKO BP London Live, który zakończył się w ostatnia niedzielę 7 września późnym wieczorem na dwóch scenach legendarnego obiektu Wembley Arena, zebrali ostateczne liczby dotyczące m.in. frekwencji publiczności, oglądalności telewizyjnej festiwalu oraz ilości ludzi, sprzętu i ekip medialnych potrzebnych do obsługi tak wielkiego wydarzenia. Artystów na scenie głównej podziwiał komplet publiczności, czyli 12 500 osób, w tym około 1500 gości, którzy specjalnie na Festiwal przylecieli z Polski. Bilety były darmowe, należało się zarejestrować na stronie internetowej festiwalu www.PKOBPLondonLive.pl i odebrać je w jednym z trzech miejsc w Londynie. W ciągu całego dnia przed drugą sceną „Młodych Talentów”, gdzie występowali młodzi alternatywni artyści, zgromadziło się od 500 do 3000 osób. Scena ta została umiejscowiona pod gołym niebem na placu Square of Fame, tuż przed słynnym stadionem Wembley.
Na scenie głównej podczas trwającej 10 godzin imprezy godzinne koncerty zagrało 8 artystów, w tym Lady Pank, Kayah, Doda, Bajm i Wilki. Pierwsze polskie koncerty w historii Wembley zagrały zespoły Bracia na scenie głównej i Mama Selita na Scenie Młodych Talentów, gdzie odbyło się w sumie siedem 40 minutowych koncertów debiutantów, z których większość mieszka już na stałe w Wielkiej Brytanii lub Irlandii. Zespół Neske z Polski, który ilością 650 000 głosów wygrał w internetowym konkursie, odebrał nagrodę za swoje bezprecedensowe zwycięstwo. Wśród oficjalnych gości festiwalu nie zabrakło między innymi Ministra Spraw Zagranicznych Polski Radosława Sikorskiego oraz Deputy Mayor of London Richarda Barnesa.
Artyści, producenci, obsługa techniczna i goście specjalni wymagali wynajęcia około 10 charterowych i rejsowych samolotów z Warszawy do Londynu i z powrotem. Przez cały dzień co godzinę odbywały się konkursy, w których wzięło udział blisko 8000 osób. Zostało rozdanych wiele atrakcyjnych nagród, tj. samochód, 3 skutery, 10 biletów lotniczych oraz 10 000 płyt z nagraniami artystów PKO BP London Live. Do tego sponsor wydarzenia rozdał ponad 1000 mniejszych gadgetów koncertowych. Przed koncertem zespołu Lady Pank gość specjalny festiwalu – Jan Tomaszewski, kopnął do publiczności dwie piłki, którymi grano w tym roku na Mistrzostwach Euro 2008. Obydwie z autografami wszystkich artystów. Przy festiwalu pracowało przez 4 dni bez przerwy ponad 1000 osób obsługi, w tym ponad 300 pracowników ochrony oraz pracownicy 30 różnych firm podwykonawczych funkcjonujących pod dowództwem polskiej agencji STX Jamboree oraz Harveya Goldsmitha producenta Live Aid i Live 8. Łącznie przyjechało ponad 300 ton sprzętu z pomocą 15 tirów, a także na miejscu pracowało 100 pracowników TVP oraz jeden z najnowocześniejszych wozów najnowszej generacji HD w Europie. Wcześniej – w ciągu ostatnich 12 miesięcy – nad organizacją, produkcją i promocją festiwalu pracowały równolegle w Polsce aż 3 różne 20 osobowe zespoły polskiego organizatora, banku i telewizji. Na festiwalu odbyły się także hucznie oficjalne zaręczyny, a publiczność na początku części wieczornej transmitowanej na żywo w Programie 2 TVP przez 3 minuty skandowali „Polska, Polska”. Pojawiły się także flagi i szaliki w kolorze biało – czerwonym, transparenty z nazwami polskich miast, oraz jeden wielki z napisem: „Mamo – jestem tutaj!!!”.
Przy festiwalu akredytowało się 150 dziennikarzy, w tym jedna trzecia z Wielkiej Brytanii. Relacje z Wembley Arena nadawały stacje BBC One, CNN oraz radio BBC. CNN przyjechało specjalnie na koncert Natalii Kukulskiej. Była to niespotykana sytuacja nawet w porównaniu do obecności medialnej znanych rozrywkowych wydarzeń międzynarodowych odbywających się regularnie w stolicy europejskiego show biznesu. W Polsce relacje pojawiły się w Wiadomościach i Panoramie w TVP oraz w programach informacyjnych TVP Info. Na Festiwalu znalazły się także kamery reportażowe Polsat, a Radio ZET nadawało część swoich serwisów z Londynu już od piątku 5.09 do poniedziałku 8.09.
Oglądalność w Programie 2 TVP relacji na żywo PKO BP London Live oscylowała wokół liczby 1 500 000 widzów i 15% udziałów w przypadku pierwszej wieczornej części relacji na żywo rozpoczynającej się o godzinie 21.00, oraz 1 300 000 widzów i 10% udziałów, w przypadku części drugiej rozpoczynającej się po godzinie 22. Do tego należy doliczyć liczną widownię od 600 000 do 1 000 000 widzów każdego z pięciu 10-minutowych wejść Studia Festiwalowego w ciągu dnia od godz. 11.00 do godz. 19.45 oraz ogromną liczbę Polaków oglądających na całym świecie równoległą transmisję na żywo obydwu części wieczornych festiwalu w TVP Polonia. Liczna oglądających widzów była wysoka i jest sukcesem, jeśli porównamy ten wynik do niewielkiej tegorocznej oglądalności bardziej wypromowanych przez lata festiwali telewizyjnych. A także biorąc pod uwagę fakt, iż TVN w tym samym czasie emitował pierwszą edycję z najnowszej serii „Tańca z Gwiazdami”, która była najlepiej oglądanym programem w Polsce w ostatni weekend. Także Polsat w tym samym czasie rozpoczął emisję swojego największego hitu filmowego jesieni.
Sukces PKO BP London Live potwierdza ilość oraz treść wpisów Polaków żyjących w Wielkiej Brytanii na forach internetowych, jasno wskazuje na to, że Londyn domaga się kontynuacji tego projektu w przyszłości.