W polskiej bankowości mamy najlepszy chyba okres w historii. Sprzedaż rośnie, zyski rosną jest doskonale. Dobrą koniunkturę widać również po rynku reklamy bankowej. Padają kolejne rekordy kwot wydawanych na reklamę. Przede wszystkim telewizyjną. Nie oznacza to jednak, że banki zaniedbują tradycyjne sposoby reklamy, na przykład w placówkach. Trzeba przyznać, że wszyscy się starają jak mogą.Naszą uwagę tym razem zwrócił Nordea Bank Polska, a właściwie kręcący się na wietrze przed placówką stand z reklamą. Może to nie nowość na rynku, ale w przypadku banków jakoś tego do tej pory nie widzieliśmy. Można powiedzieć – tani i w sumie skuteczny sposób na przyciągnięcie uwagi przechodnia. A przecież o to właśnie chodzi.
Sprawdź także:
05.12.2025 (04:16)
– informacja prasowa
Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …
05.12.2025 (04:14)
– informacja prasowa
XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …
05.12.2025 (04:09)
– informacja prasowa
Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …
05.12.2025 (04:07)
– informacja prasowa
ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …
05.12.2025 (04:06)
– informacja prasowa
Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …
05.12.2025 (04:02)
– informacja prasowa
ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …
