Wystartował ogólnopolski internetowy konkurs fotograficzny Alior Banku „Pozytywy naszych miast”, który potrwa 10 tygodni. Jego celem jest przedstawienie polskich miast oczami ich mieszkańców oraz zebranie wyjątkowej kolekcji zdjęć, przedstawiającej najciekawsze fragmenty otaczającej nas przestrzeni.
Konkurs będzie wspierany kampanią promocyjną w Internecie. Patronami medialnymi konkursu są dziennik „Polska” oraz portal NaszeMiasto.pl.
Na portalu konkursowym, stworzonym wspólnie z agencją Artegence, pod adresem http://konkurs.aliorbank.pl, można odwiedzić stronę każdego z 66 miast, w których znajdują się placówki Alior Banku. Po zarejestrowaniu udziału w konkursie, każdy może opublikować zdjęcia swojego autorstwa w galerii, poświęconej jego miastu. Osoby, biorące udział w konkursie, mogą także oceniać i komentować zdjęcia innych uczestników.
Nagrody główne – 3 nowoczesne laptopy oraz 7 wysokiej klasy aparatów fotograficznych firmy Olympus – przyzna jury, które tworzą Helene Zaleski, Przewodnicząca Rady Nadzorczej Alior Banku, Adam Iwański, uznany fotograf, Dariusz Kozdra, Strategic Planning Director w Agencji United PR, oraz pracownicy Departamentu Marketingu i PR Alior Banku. Zostanie także przyznane 66 nagród publiczności w postaci cyfrowych ramek na zdjęcia. Otrzymają je autorzy zdjęć, które uzyskają najlepsze oceny od pozostałych uczestników konkursu w każdym mieście.
Ponadto raz w tygodniu Alior Bank będzie publikować na stronie każdego miasta zdjęcie, prezentujące jakiś charakterystyczny obiekt w tej miejscowości – uczestnicy konkursu, którzy wskażą ten obiekt na mapie w najkrótszym czasie, otrzymają atrakcyjne nagrody.
Konkurs „Pozytywy naszych miast” stanowi kolejny istotny etap w tworzeniu społeczności Alior Banku. Kamieniem węgielnym był konkurs internetowy „Zbuduj z nami nowy bank!”, przygotowany we współpracy z agencją Artegence, w którym bank zaprosił przyszłych klientów do wspólnego budowania banku. Wskazówki oraz sugestie 93 000 uczestników internetowej społeczności zostały wykorzystane przy opracowaniu oferty i modelu obsługi Alior Banku. Liczba uczestników akcji czterokrotnie przekroczyła założenia. Aż 23 500 osób zdecydowało się w efekcie tej akcji na założenie konta osobistego w Alior Banku.
„Zależy nam, aby społeczność Alior Banku stale się rozwijała. Konkurs fotograficzny jest świetną okazją, aby zachęcić wszystkich naszych obecnych, jak i przyszłych klientów do aktywności. Dodatkowo dla wszystkich uczestników konkursu przygotowaliśmy atrakcyjną ofertę produktową.” – powiedział Łukasz Penszko, Menedżer ds. Promocji w Alior Banku, odpowiedzialny za konkurs.
Konkursowicze, którzy w trakcie trwania konkursu zdecydują się na założenie w Alior Banku Konta z lokatą nocną, nie zapłacą nie tylko za prowadzenie konta, przelewy internetowe i wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą, ale także zostaną zwolnieni z opłaty za kartę debetową przez 12 miesięcy. Ci natomiast, którzy skorzystają z oferty karty kredytowej, otrzymają obniżone oprocentowanie oraz dodatkowo 100 zł na zakupy w prezencie.
Źródło: Alior Bank