PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćPKO Bank PolskiPremiera nowych ROR-ów w ofercie PKO Banku Polskiego
PKO BP

PKO BP

PKO Bank Polski jest bankiem uniwersalnym założonym w 1919 r. Od roku 2004 jest spółką akcyjną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Największy bank uniwersalny w Polsce.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/pko-bank-polski

Premiera nowych ROR-ów w ofercie PKO Banku Polskiego

PKO Bank Polski 10.03.2011 (11:05)
Konta PKO BP

0 zł za prowadzenie rachunku i korzystanie z bankowości internetowej, darmowy dostęp do bankomatów w Polsce i na świecie – dla najmłodszych, studentów i absolwentów, assistance domowy i medyczny – dla osób 60+, a do tego dla wszystkich klientów możliwość korzystania z ponad 1200 oddziałów oraz niemal 2000 agencji. 

To tylko niektóre korzyści dla tych, którzy zdecydują się na nowe rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe PKO Banku Polskiego. W ofercie pojawią się już 14 marca, a przekonywać do nich będzie Szymon Majewski.

Coraz atrakcyjniejsza oferta produktowa PKO Banku Polskiego to element realizowanej konsekwentnie Strategii „Lider” na lata 2010-2012. Przewiduje ona kolejne etapy unowocześniania banku.

– PKO Bank Polski jako zdecydowany lider polskiej bankowości detalicznej buduje swoją pozycję rynkową w oparciu o zrozumienie potrzeb klientów, z którymi chcemy budować długookresowe relacje. Nowe pakiety rachunków osobistych zostały przygotowane z uwzględnieniem ich preferencji, w oparciu o segmentację behawioralną. Towarzysząca temu poprawa jakości obsługi, na której chcemy się skoncetrować w najbliższych latach przyczynią się do trwałej zmiany wizerunku Banku – mówi Zbigniew Jagiełło, Prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.

Wdrożenie nowej oferty poprzedził rozbudowany proces analizy rynku. W trakcie badań przeprowadzonych przez SMG KRC na zlecenie banku najczęściej wskazywanym elementem branym pod uwagę przy wyborze konta była opłata za prowadzenie rachunku (75 proc. ankietowanych) oraz sieć bezpłatnych bankomatów (38 proc. wskazań). Na kolejnych pozycjach znalazły się m.in. opłaty za przelewy (25 proc.) oraz za korzystanie z bankowości elektronicznej (17 proc.).

W pierwszej odsłonie nowej oferty od 14 marca 2011 wprowadzonych zostanie pięć nowych rachunków. Rachunek PKO Konto Pierwsze przeznaczone jest dla najmłodszych klientów w wieku 13-18 lat. Jego najważniejsze zalety to darmowe prowadzenie rachunku oraz przelewy internetowe, a także możliwość bezprowizyjnego korzystania ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie. Na podobne udogodnienia mogą liczyć klienci zakładający PKO Konto dla Młodych. Jest ono dedykowane studentom oraz absolwentom, którzy nie ukończyli 30 lat – warto podkreślić, że to jedyna oferta dostępna na rynku skierowana do tej grupy. Osoby, które ukończyły 26 lat muszą zapewnić systematyczne wpływy miesięcznie, aby nie ponosić opłaty za rachunek.

Z kolei posiadacze PKO Konto za Zero mogą liczyć na brak opłat za prowadzenie rachunku, jeśli zapewnią systematyczne miesięczne wpływy na konto w wysokości co najmniej 2 tys. zł. Oprócz tego korzystają z nowoczesnej, darmowej karty debetowej, bezpłatnych przelewów internetowych oraz sieci ponad 3,5 tys. bezprowizyjnych bankomatów. Z kolei posiadacze Superkonta Oszczędnegomają możliwość m.in. bezpłatnego korzystania ze wszystkich bankomatów na terenie całej Polski.

Absolutną nowością w ofercie Banku jest PKO Konto Pogodne – dla osób powyżej 60. roku życia – a w ramach niego bezpłatny assistance medyczny i domowy oraz program rabatowy w największej sieci aptek Dbam o Zdrowie. Assistance medyczny daje możliwość m.in. umówienia terminu dowolnej wizyty lekarskiej, zapewnienia opieki pielęgniarskiej w domu po pobycie w szpitalu czy dodatkowej pomocy domowej po hospitalizacji. Dzięki assistance domowemu właściciel konta otrzyma bezpłatną pomoc ślusarza, hydraulika, elektryka czy mechanika naprawiającego sprzęt RTV, AGD. Dwa razy w roku może zlecić także zorganizowanie opieki nad ulubionym czworonogiem. Z kolei w ramach programu rabatowego w aptekach, na leki dostępne na receptę istnieje możliwość dofinansowania do 99 proc. ceny – w ciągu roku łącznie można zaoszczędzić do 1 tys. zł.

Nowe ROR-y PKO BP
View more presentations from press123.

PKO jest liderem rynku rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych, a nowe pakiety posłużą akwizycji nowych klientów. Są odpowiedzią na rewitalizację oferty w bankach konkurencyjnych w latach 2007-2010 oraz ich agresywny marketing. W drugiej odsłonie nowych propozycji od 15 maja bank udostępni nowe rachunki również dla klientów bankowości osobistej i prywatnej.

Wprowadzeniu do oferty PKO Banku Polskiego nowych produktów towarzyszyć będzie kampania reklamowa we wszystkich mediach, której twarzą został Szymon Majewski. Reżyserem dwóch pierwszych spotów reklamowych jest Tomasz Konecki, za całość produkcji odpowiada dom produkcyjny CUT CUT. Za stworzeniem kreacji stoi zespół kreatywny DDB, za działania w Internecie odpowiedzialna jest agencja OS3, a za zakup mediów dom mediowy Universal McCann. Emisja spotów rozpocznie się 12 marca.

Źródło: PKO Bank Polski

pko bp ror 2011-03-10
Redakcja PRNews.pl
Tagi: pko bp ror

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców