Marketing
Prosty język w Santander Bank Polska
21 lutego obchodzimy Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego. To dobra okazja, aby przypomnieć, że warto dbać o …
PKO BP nagrodzony za efektywne działania well-being i work-life balance
PKO Bank Polski zwyciężył w kategorii Efektywne działania well-being i work-life balance, w konkursie „Siła …
Santander Consumer Bank i Fundacja Kapitan Światełko z akcją profilaktyczną „Biustowniczki”
„Biustowniczki” to akcja skierowana do kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują systemowe programy …
Trwały nośnik w PKO Banku Polskim pomógł ocalić już 29 tys. drzew
Trwały nośnik wdrożony w PKO Banku Polskim w 2018 roku został wykorzystany już 50 milionów razy. Przyniósł spółce …
Alior Bank zachęca do bezgotówkowego wsparcia fundacji
Wspólna inicjatywa Alior Banku i Mastercard pozwala klientom banku wymieniać punkty z programu Bezcenne Chwile na …
Visa rozpoczęła kampanię, włączającą małe firmy w emocje związane z Igrzyskami Olimpijskimi Paryż 2024
Visa, Oficjalny Partner Płatniczy i Technologiczny Igrzysk Olimpijskich oraz Paraolimpijskich Paryż 2024, we …
Nowy sposób na darowizny w programie Mastercard Bezcenne Chwile
Mastercard udostępnił nowe narzędzie Bezcenne Chwile Pomagam. Dzięki niemu użytkownicy programu Mastercard Bezcenne …
Innowacje oparte na technologii blockchain - hackathon z udziałem PKO BP
PKO Bank Polski jest partnerem hackathonu Degen Hack, który odbędzie się 16 – 18 lutego w Warszawie. W ramach …
XTB stawia na edukację finansową z Kanałem Zero
Gospodarka, geopolityka, czy szerzej sprawy społeczne coraz częściej się przenikają. Zrozumienie tych wzajemnych …
Grupa Santander wspiera przywództwo kobiet
Grupa Santander wspiera wyrównywanie szans na rynku pracy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych. Nieustannie …
Startuje kolejna edycja Misji Kieszonkowe Banku BNP Paribas
Już po raz trzeci w szkołach podstawowych w całym kraju wystartuje projekt edukacyjny Misja Kieszonkowe, który …
PKO BP poszukuje firmy do przygotowania modeli ekonometrycznych w zakresie kampanii marketingowych
PKO BP zaprasza do odpowiedzi na RFI, które dotyczy przygotowania modeli ekonometrycznych: wyjaśniających …
„FirmLove” – wyznaj miłość swoim ukochanym firmom z ING
ING zachęca Polaków do podziękowania swoim ulubionym firmom za to, że dla swoich klientów robią rzeczy niemożliwe i …
Nowa rzeczniczka prasowa mBanku
Od 1 marca br. stanowisko rzeczniczki prasowej mBanku obejmie Kinga Wojciechowska-Rulka. Pokieruje też wydziałem …
VeloBank proponuje dwie nowości na walentynki
Walentynki to nie tylko święto zakochanych. Z badania przeprowadzonego na zlecenie VeloBanku wynika, że 56 proc. …
VeloBank w nowej kampanii ulepsza walentynki i zaprasza do Świata Bardziej Love
Z okazji walentynek ruszyła wielokanałowa kampania produktowa VeloBanku, która wpisuje się w rosnący trend …