1 marca sieć aptek APTEKA1, JYSK oraz MANGO MEDIA dołączyły do grona partnerów największego na polskim rynku Programu Bonusowego PAYBACK. Teraz uczestnicy PAYBACK mają jeszcze więcej możliwości zbierania punktów.
„Naszym celem jest sukcesywny rozwój Programu i rozszerzanie portfolio partnerów Programu o nowe marki z kolejnych branż. Dołączenie do grona naszych dotychczasowych partnerów (Allegro, BP, Fly.pl, Kolporter, Mix Electronics, Orange, Telekomunikacja Polska, Grupa Hotelowa Orbis i Real) trzech nowych marek – APTEKA1, JYSK i MANGO MEDIA pozwala nam zaoferować uczestnikom nową jakość – nowe możliwości zbierania punktów, a co za tym idzie ich szybszą wymianę na nagrody i inne opcje. Z kolei nowi partnerzy będą mogli przekonać się o skuteczności nowoczesnego narzędzia w obszarze marketingu bezpośredniego jakim jest PAYBACK” – mówi Sylwia Pyśkiewicz, Dyrektor Zarządzająca Loyalty Partner Polska.
Największy multipartnerski Program Bonusowy od samego początku cieszył się dużą popularnością na polskim rynku. W ciągu pierwszych dwóch tygodni działalności, w portfelach Polaków znalazło się ponad milion aktywnych kart. „Jesteśmy przekonani, że przyłączenie do Programu nowych marek zachęci jeszcze więcej osób do uczestnictwa w Programie i czerpania korzyści z codziennych zakupów razem z kartą PAYBACK”– dodaje Sylwia Pyśkiewicz.
„Poszukiwaliśmy nowoczesnego rozwiązania marketingowego, które wsparłoby rozwój naszych własnych aptek oraz aptek naszych klientów. PAYBACK to Program stanowiący nową jakość, dzięki któremu zdecydowanie wyróżnimy się na tle ofert konkurencyjnych. PAYBACK zapewnia unikatowe korzyści dla pacjentów – mogą zbierać punkty szybciej, u wielu partnerów. Niewątpliwy sukces, który odniósł PAYBACK od momentu uruchomienia w Polsce, na pewno zachęci apteki do wdrożenia tego innowacyjnego Programu” – wyjaśnia Piotr Stopczyk, Prezes Zarządu PHOENIX Pharma Polska.
„JYSK postanowił przystąpić do Programu PAYBACK, aby dodatkowo zwiększyć atrakcyjność swojej oferty dla klientów. Z punktu widzenia klienta PAYBACK jest niewątpliwie najatrakcyjniejszym programem tego typu w Polsce. Wynika to z dwóch podstawowych powodów. Pierwszy to wielobranżowość Programu, który zrzesza kilkanaście silnych i starannie dobranych marek. Drugim powodem jest możliwość wymiany punktów na towary i usługi sieci partnerskich, podczas gdy w innych programach klient może wyłącznie wymienić punkty na towary z ograniczonego katalogu prezentów. Uczestnictwo w Programie jest jednym z elementów, który pozwoli nam umacniać naszą pozycję lidera rynku branży wyposażenia wnętrz w Polsce” – dodaje Piotr Padalak, dyrektor generalny JYSK Polska.
„Źródłem sukcesu MANGO MEDIA jako największego sklepu telewizyjnego i jednego z wiodących sklepów internetowych na polskim rynku jest satysfakcja naszych klientów z zakupów i bieżących kontaktów z nami. Od ponad 20 lat dbamy o najwyższy standard obsługi i atrakcyjną ofertę. Zdecydowaliśmy o przystąpieniu do Programu PAYBACK, ponieważ wierzymy, że multipartnerski program zaoferuje naszym klientom dużo więcej, niż mogliby otrzymać uczestnicząc w naszym własnym programie. Wierzymy również, że dzięki przystąpieniu do Programu PAYBACK nasza oferta dotrze do nowych klientów, którzy dotychczas nie korzystali z naszych usług” – podkreśla Prezes Zarządu MANGO MEDIA Maciej Bukowski.
PAYBACK razem z partnerami będzie regularnie oferował uczestnikom Programu atrakcyjne promocje, wiele możliwości zbierania punktów promocyjnych i oferty szyte na miarę. Klienci zainteresowani udziałem w Programie mogą bezpłatnie otrzymać kartę u wszystkich trzech nowych partnerów PAYBACK. Karta jest dostępna także u takich partnerów jak: Allegro, BP, Orange, Telekomunikacja Polska, Real i Mix Electronics.
Źródło: PayBACK