PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeProvident rozpoczyna współpracę z influencerami. Rusza kampania LifeTube, Lettly i Isobar

Provident rozpoczyna współpracę z influencerami. Rusza kampania LifeTube, Lettly i Isobar

Informacje 22.05.2018 (13:07) artykuł nadesłany
Kredyty

Nauczyć się robić na drutach, pracować w schronisku jako wolontariusz, wsiąść do pociągu byle jakiego, zrobić salto – co łączy te plany? Są niebanalne, śmiałe, różnorodne… Tak jak osoby, które będą je realizować, czyli twórcy z sieci LifeTube – Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka. Ta czwórka popularnych influencerów jako pierwsza podejmie wyzwanie rzucone przez Providenta: 365 planów w 365 dni. To początek długofalowej współpracy marki z youtuberami.

Akcja startuje 21 maja. Każdego dnia jeden z influencerów będzie realizował inny plan. Relacje będzie można obejrzeć na jego kanałach społecznościowych, takich jak YouTube, Facebook czy Instagram, a także na stronie internetowej kampanii http://www.365planow.pl

– Akcja #365planów jest kontynuacją przyjętej przez nas ponad dwa lata temu strategii komunikacyjnej opartej na haśle „Wierzymy w Twój plan”, która została dostosowana do grupy docelowej najbardziej aktywnej w mediach społecznościowych. Tym razem swoje zamierzenia realizuje młode pokolenie, wkraczające dopiero w dorosłość. Historia o 365 planach opowiedziana jest w nieco inny niż dotychczas sposób, niezmienny jednak pozostaje fakt, że my wciąż wierzymy w te plany i pomagamy w ich realizacji – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej w Provident Polska.

Dzięki akcji firma chce nawiązać dialog z młodymi ludźmi poprzez media internetowe, które dla młodych są codziennością. W swojej kampanii Provident sięga więc po najbardziej atrakcyjne dla nich formy komunikacji, w tym materiały foto, video, konkursy, a przede wszystkim zaangażowanie popularnych bohaterów internetu.

– Chcemy poprzez tę akcję zwiększyć świadomość naszej marki wśród młodych, pokazać im, że pomimo tego, że jesteśmy firmą z długim, bo ponad 20-letnim stażem na rynku, to rozumiemy również ich potrzeby – mówi Karolina Łuczak, kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej w Provident Polska.

Czwórka influencerów i ponad 2 miliony fanów

#365planów to pierwsza kampania marki Provident zrealizowana we współpracy z influencerami. Marka postawiła na akcję wizerunkową, niebanalną komunikację i angażujące formaty, które pozwolą jej dotrzeć do młodego pokolenia.

– Youtuberzy chętnie podejmują trudne tematy i przekazują je swojej widowni w ciekawy sposób. Dzięki temu, że to właśnie oni stają się głosem marki, możliwe jest odczarowanie takich zagadnień jak finanse czy pożyczki, które u młodych ludzi budzą różne skojarzenia. W kampanii postawiliśmy na różnorodność, dlatego zaangażowani twórcy na co dzień spełniają się w różnych kategoriach. Wraz z marką Provident realizują ciekawe, czasem zaskakujące plany. Dodatkowo, w ramach długofalowej współpracy mamy szansę pokazać markę w wielu odsłonach – komentuje Wioleta Ciechowicz, senior account manager w LifeTube.

W pierwszym tygodniu swoje plany będzie realizował Ajgor Ignacy, 21-letni twórca filmów lifestyle’owych, który na YouTube zgromadził społeczność blisko miliona obserwujących.

– Cieszę się, że zaczynając od małego pokoju i amatorskiej kamerki, po latach jestem na takim etapie, że moje produkcje dzisiaj mogą wyglądać kompletnie inaczej. Dzieją się ciekawe akcje, a jedną z nich jest aktualna współpraca z Providentem, dzięki której mogę puścić wodze fantazji i zrealizować rzeczy, które jakiś czas temu planowałem – tłumaczy Ajgor Ignacy. – Przez 7 dni w tygodniu będziemy robić najbardziej odjechane pomysły, takie jak: lot w tunelu aerodynamicznym, malowanie mojego wielkiego obrazu, do którego od dłuższego czasu się zabierałem, czy chociażby budowa pola golfowego w naszym studiu filmowym. Brzmi to nierealnie… I tak właśnie ma brzmieć! Pozdrowienia dla ekipy Providenta oraz całej agencji za zaufanie! – dodaje.

Kolejny tydzień będzie należał do Alex Mandostyle i jej planów. Alex ma 19 lat i zazwyczaj porusza się wokół tematów związanych z modą i urodą, ale podróże, kuchnia czy… chemia też nie są jej straszne. Jej kanał na YouTube ma już ponad pół miliona subskrybentów, a na Instagramie obserwuje ją ponad 400 tys. fanów.

– Lubię podejmować nowe wyzwania i właśnie w takich kategoriach traktuję projekt #365planów. Chcę pokazać, że plany niekoniecznie muszą być wielkie czy bardzo ambitne. Także drobiazgi można traktować w kategorii planów, a ich realizacja może być sukcesem. Jakie plany zamierzam wprowadzić w życie ? To na razie tajemnica– mówi influencerka.

Od 4 czerwca swoje plany będzie realizował Sheo, zaś od 11 czerwca – Zmianoholiczka. Sheo to pochodzący z małego miasta 23-letni influencer, który tworzy filmy lifestyle’owe, rozrywkowe i challenge. Jego kanał na YouTube subskrybuje ponad 700 tys. osób. Natomiast Zmianoholiczka, choć ma dopiero 20 lat, swój kanał o tematyce beauty prowadzi od 6 lat. Ma ponad 100 tys. subskrybentów. Po planach Zmianoholiczki, takich jak wolontariat w schronisku czy lepienie garnków z gliny, ponownie przyjdzie kolej na Ajgora Ignacego. Z czasem do realizacji swoich planów zostaną zaproszeni kolejni influencerzy. Akcja będzie bowiem trwała 365 dni. Za realizację odpowiadają agencje: LifeTube, Lettly i Isobar.

W czasie trwania kampanii będą także organizowane konkursy z nagrodami dla fanów. W każdym miesiącu będą oni mogli tworzyć i realizować swoje plany. Zadaniem konkursowym będzie dodanie na stronę kampanii krótkiej relacji w formie foto lub video z realizacji wybranego planu. Spośród wszystkich zgłoszeń jury konkursu wybierze laureatów, którzy otrzymają nagrody.

Źródło: Provident

provident 2018-05-22
Redakcja PRNews.pl
Tagi: provident

Sprawdź także:

a Kariera w finansach 0 Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji
18.12.2025 (05:23) – informacja prasowa

Polacy średnio oceniają mijający rok na rynku pracy. Tylko co trzecia osoba zadowolona z pensji

Koniec roku sprzyja podsumowaniom. Najnowsza edycja „Barometru Polskiego Rynku Pracy” Personnel Service pokazuje, …

a Analizy 0 Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion
18.12.2025 (05:21) – informacja prasowa

Zdolność kredytowa 3-osobowej rodziny ociera się już o pierwszy milion

Większość banków gotowa jest już pożyczyć rodzinie ponad 900 tysięcy złotych na zakup mieszkania. Wymagają jednak …

a 0 Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu
18.12.2025 (05:19) – informacja prasowa

Saltus Ubezpieczenia Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu

SALTUS Ubezpieczenia został oficjalnie ogłoszony Partnerem Strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu na …

a 0 Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć
17.12.2025 (14:48) – informacja prasowa

Cyberubezpieczenia, już teraz warte 16,3 mld USD globalnie, będą nadal szybko rosnąć

W miarę jak rynek będzie się rozwijał, ubezpieczyciele przejdą od ogólnych modeli wyliczeń do szczegółowego audytu …

a 0 BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych
17.12.2025 (14:46) – informacja prasowa

BGK zainwestował w paneuropejski fundusz centrów danych

Bank Gospodarstwa Krajowego (BGK) zainwestował 25 mln euro w fundusz PIMCO European Data Centre Opportunity Fund …

a 0 Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360
17.12.2025 (14:44) – informacja prasowa

Ruszyła Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360

Już działa na rynku Platforma Sprzedaży Wierzytelności - BIK Debt360, pierwsze w Polsce zintegrowane rozwiązanie …

PRNews.pl

Zobacz również

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

1,8 mln euro kary dla ZEN.COM. Fintechowi doradza Andrzej Duda

Bank Litwy ukarał fintech ZEN.COM grzywną 1,8…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców