– Rozmawialiśmy o współpracy w kilku obszarach. Chcemy pogłębić relacje, bo Poczta Polska jest klientem PZU, a PZU także korzysta z naszych usług – mówi Mirosław Jakubowski, zastępca dyrektora generalnego Poczty. Według niego w najbliższych miesiącach zostaną dopracowane projekty, a pierwsze z nich ruszą pod koniec roku.
PZU zależy szczególnie na sprzedaży swoich produktów przez placówki Poczty Polskiej, których jest 8350. Poczta ma już jednak partnerów ubezpieczeniowych, jest także właścicielem Pocztowego Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych. – To prawda. Dlatego, aby pochopnie nie wylać dziecka z kąpielą, musimy przeprowadzić szczegółowe analizy i przygotować kilka wariantów współpracy z PZU tak, by nie stracić tego, co się udało wypracować – wyjaśnia Mirosław Jakubowski. Jednocześnie dodaje, że Poczta chce we współpracy z PZU pójść możliwie daleko.- Bardzo interesujący ze względu na skalę i efekty współdziałania może być projekt wspólnego zarządzania nieruchomościami. Ale nie tylko. Takich projektów przewidujemy o wiele więcej – dodaje.