PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeRevolut ma już 3,5 miliona klientów w Polsce. W nowej kampanii Julia Wieniawa

Revolut

Revolut ma już 3,5 miliona klientów w Polsce. W nowej kampanii Julia Wieniawa

Informacje 13.06.2024 (04:23) informacja prasowa
Marketing Revolut

Osobą Revolutną Roku według magazynu “Czas” została w tym roku… Julia Wieniawa! Tak zaczyna się pierwsza scena kampanii reklamowej Revolut Bank, stworzonej w pełni nad Wisłą. Revolut łączy siły z Julią Wieniawą, pierwszą ambasadorką banku w Polsce, aby zachęcić Polaków do bycia rezolutnymi w każdej sytuacji, w biznesie, w podróży, w kontaktach z ludźmi, do dbania o finanse i sięgania po sukces. Revolut Bank świętuje przekroczenie 3,5 miliona klientów w Polsce, bank przewiduje, że w tym sezonie wakacyjnym z aplikacji Revolut skorzysta za granicą ponad 1 milion klientów z Polski.

Revolut Bank, z którego korzysta ponad 30 milionów Europejczyków i gdzie swoje konto ma już ponad 3,5 miliona klientów z Polski, ogłosił dziś start pierwszej, stworzonej w pełni lokalnie, kampanii reklamowej “Bank ludzi Revolutnych”. Revolut, wspólnie z Julią Wieniawą, pierwszą ambasadorką banku w Polsce, zachęca Polaków, by byli rezolutni (revolutni) w każdej sytuacji, w biznesie, w podróży, w kontaktach z ludźmi, by dbali o finanse i sięgali po sukces. W finałowej scenie kampanii pojawia też przyjaciel Julii, o imieniu Bowie.

Kim jest osoba rezolutna?

To osoba zaradna, bystra i śmiała w kontaktach z ludźmi. Pomysłowa, pewna siebie, potrafi znaleźć sprytne rozwiązanie w każdej sytuacji. Podejmuje wyzwania, nie boi się, jest błyskotliwa. Tacy właśnie są Polacy i tacy są klienci Revolut. Szukają nowych rozwiązań i znajdują je. Potrafią skorzystać z innowacyjnych funkcji aplikacji w telefonie by załatwić różne sprawy – wymienić pieniądze na inną walutę, zrobić bezpłatny przelew za granicę, dzielić się wydatkami z bliskimi i zamrozić kartę gdy przepadnie gdzieś jak kamień w wodę.

Revolut z Julią Wieniawą

Jedną z osób, które podejmują wyzwania, przełamują schematy, pracują na swój sukces i osiągają go, jest Julia Wieniawa. Dlatego, to Julia została Osobą Revolutną Roku i znalazła się na okładce magazynu “Czas”. Tak zaczyna się pierwsza scena kampanii reklamowej Revolut Bank. W kolejnych ujęciach widać jak bohaterka radzi sobie w wielu sytuacjach z pomocą aplikacji. Nawet jeśli magazyn “Czas” nie istnieje i świat w kampani pokazany jest z przymrużeniem oka, to na sprytnych funkcjach Revolut zyskać może każdy – robi tak już ponad 3,5 miliona Polaków.

Dołącz do banku ludzi Revolutnych!

Hasłem kampanii, skierowanej do osób, które nie korzystają jeszcze z konta, karty i aplikacji banku, jest “dołącz do banku ludzi Revolutnych”. Społeczność ta rośnie z roku na rok. Na świecie przekroczyła już 40 milionów osób, a w Polsce zbliży się w tym roku do 4 milionów. Revolut był w 2023 r. najczęściej pobieraną aplikacją finansową w Polsce. Cieszy się uznaniem na co dzień i w podróży – w ubiegłorocznym sezonie wakacyjnym kartą Revolut za granicą płaciło ponad 900 tysięcy Polaków (wydali w ten sposób ponad 2 miliardy złotych).

“Chcemy, aby każdy posiadacz konta bankowego w tradycyjnym polskim banku korzystał także z drugiego konta – w Revolut. Dzięki temu, nie tracąc niczego, będzie mógł czerpać z dodatkowych benefitów Revolut, których nie znajdzie w żadnym tradycyjnym banku. Są też osoby, które korzystają z Revolut jako swojego głównego konta na co dzień, z tego także bardzo się cieszymy” – podkreśla Wiktor Stopa, Head of Growth w Revolut.

“Polska to nasz trzeci największy na świecie rynek, z potencjałem do dalszego wzrostu. Revolut rozwija się nad Wisłą wielokierunkowo – rośnie liczba kont dla firm, dla klientów indywidualnych, dla dzieci, współdzielonych i inwestycyjnych. Od oficjalnego wejścia Revolut do Polski minęło 6 lat nieprzerwanego wzrostu. Czas jednak dotrzeć do nowych grup odbiorców i dlatego pomysł na lokalny format kampanii” – dodał Wiktor Stopa.

“Od ponad roku rozwijamy współpracę z polskimi twórcami, którzy wyróżniają się na tle innych krajów jakościowymi produkcjami i wierną publiką. Działania te zapewniają nam dotarcie do młodych odbiorców i digital natives, ale nie tylko. Na jesieni testowaliśmy pierwszy raz w Polsce kampanię ATL, był to format globalny. Dziś robimy kolejny krok i ruszamy z pierwszą kampanią lokalną. Współtworzymy ją z zespołem agencji Rozgłos oraz Przestrzeń. Cieszymy się też z nawiązania współpracy z Julią Wieniawą, która swoją determinacją, rezolutnością i wszechstronnością idealnie reprezentuje naszą platformę kreatywną. Kampania jest z przymrużeniem oka i mamy nadzieję, że odbiorcy będą się bawić przy niej tak dobrze, jak my przy realizacji spotów” – powiedziała Zoe Gralińska-Sakai, Creative Marketing Manager CEE w Revolut.

“Bohaterka spotów opowiada jak radzi sobie w różnych sytuacjach przy pomocy sprytnych funkcji Revolut – w podróży, przy wydatkach współdzielonych z bliskimi, w zapewnieniu bezpieczeństwa karcie, gdy się gdzieś zapodzieje. Na koniec zaprasza do dołączenia do społeczności osób Revolutnych” – dodaje Zoe Gralińska-Sakai.

Kampania opowiada zarówno o innowacyjnych usługach, życiowych sytuacjach, w których one się przydają, jak i o zaufaniu, które Revolut Bank zdobył u 30 milionów klientów w Europie. Co w niej zobaczymy?

Kulisy kampanii

W spotach pojawią się usługi travel & lifestyle, z których bank jest najbardziej znany – o tym, że Revolut to zaufany kompan w podróży nie trzeba specjalnie przekonywać. Zobaczymy też usługi chętnie wykorzystywane przez Polaków pracujących za granicą – błyskawiczne i darmowe przelewy do bliskich (międzynarodowe przelewy peer-to-peer). Revolut chce być centrum rodzinnych finansów, oferuje konta dla dzieci i konta wspólne – nie zabraknie wzmianki o rachunkach współdzielonych.

“Pracujemy nad tym, by Revolut celnie odpowiadał na potrzeby klientów. Konsumenci w Polsce są świadomi swoich oczekiwań i przyzwyczajeni do stale rozwijającego się rynku. Dlatego, tuż przed wakacjami w aplikacji Revolut pojawiły się wirtualne karty eSIM, które zapewniają szybki dostęp do Internetu i bezpieczny przesył danych w 160 krajach. Chcemy dostarczać wszystko, czego Polacy potrzebują od banku i znacznie więcej – także dzięki współpracy z lokalnymi partnerami jak agencja ROZGŁOS w Polsce, z którą współtworzyliśmy kampanię” – powiedziała Karolina Tomaszek, Marketing Manager Revolut w Polsce.

“Revolut tworzy przełomowe rozwiązania w bankowości, a agencja ROZGŁOS w strategii komunikacji, dlatego pasujemy do siebie. Bardzo się cieszymy, że uczestniczymy w realizacji pierwszej lokalnej kampanii Revolut w Polsce” – powiedziała Patrycja Puchała, Co-Founder i Creative Media Director w ROZGŁOS.

Źródło: Revolut

2024-06-13
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn
Wojciech BoczońWojciech Boczoń
19.12.2025 (12:15)

World App dostaje czat i płatności w aplikacji. Twórcy zapowiadają też „mini-apki” i funkcję Earn

World ogłosił zestaw zmian w World App, w tym czat z szyfrowaniem, możliwość wysyłania środków w rozmowach oraz …

a 0 Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie
19.12.2025 (12:11) – informacja prasowa

Cyberprzestępcy polują na „krety” w bankach, telekomach i big techach. Nawet 15 tysięcy dolarów za jedno kliknięcie

To już nie jest era ataków „z zewnątrz”. Na darknetowych forach trwa cicha rekrutacja pracowników banków, …

a Kariera w finansach 0 AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku
19.12.2025 (12:09) – informacja prasowa

AI i cyberbezpieczeństwo kluczowymi kompetencjami w 2026 roku

Specjaliści w obszarach cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji oraz rozwoju oprogramowania są dziś najbardziej …

a 0 BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy
19.12.2025 (12:06) – informacja prasowa

BGK oraz Banco Português de Fomento podpisały memorandum o współpracy

Banki rozwoju z Polski i Portugali podpisały memorandum o współpracy. Dokument ustanawia ramy ułatwiające …

a 0 ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę
19.12.2025 (12:03)

ING zachęca: oszczędzajmy na białą godzinę

ING Bank Śląski inspiruje Polaków do oszczędzania na białą godzinę, czyli na to, co chcemy, żeby się wydarzyło. …

a 0 Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.
19.12.2025 (12:02) – informacja prasowa

Dojrzałe wdrożenia, odporność operacyjna, rentowność – trzy filary rozwoju AI w usługach finansowych w 2026 r.

Usługi finansowe zaczną wymagać większej odpowiedzialności w obszarze AI, gdy faza eksperymentów dobiegnie …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Marta Rutkowska

Marta Rutkowska

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Marta…

Katarzyna Wiszniewska

Katarzyna Wiszniewska

PR Manager, Deutsche Bank Polska Katarzyna Wiszniewska…

Kinga Wojciechowska-Rulka

Kinga Wojciechowska-Rulka

Specjalista ds. relacji z mediami, mBank Kinga…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców