Ile kosztuje spokój? Z ubezpieczeniem PZU Dom zaledwie od 50 groszy dziennie. 1 października rusza ogólnopolska kampania PZU dotycząca polis mieszkaniowych. W spocie reklamowym Marcin Dorociński przekonuje, że zdarzenia losowe mogą przydarzyć się każdemu, a ceny ubezpieczenia są znacznie niższe niż się powszechnie wydaje.
Zniszczenie mieszkania lub domu przez pożar, kradzież, powódź czy huragan może zdarzyć się każdemu, ale nie Tobie? Nieprawda. W najnowszej kampanii PZU przekonuje, że liczenie na łut szczęścia nie wystarczy, a spokojny sen zapewni ubezpieczenie PZU Dom.
– Podstawowym założeniem kampanii jest walka z powszechną percepcją drogich ubezpieczeń mieszkaniowych. Zwracamy uwagę, że za naprawdę niewielkie pieniądze możemy uchronić się przed skutkami zdarzeń, które mogą przytrafić się każdemu i tym samym zapewnić spokój sobie i rodzinie mówi Joanna Wróbel z Biura Marketingu w PZU.
Pakiet ubezpieczeń PZU Dom pozwala na kompleksową ochronę mienia i rodziny (w zakresie ubezpieczenia OC w życiu prywatnym i NNW) oraz zapewnia pomoc w domu w sytuacjach awaryjnych.
Produkt oferuje wiele wariantów, dzięki czemu jest dopasowany do indywidualnych potrzeb. Koszt ubezpieczenia wynosi już od 50 groszy dziennie.
W ramach kampanii prowadzone będą działania w telewizji i Internecie kampania bannerowa oraz dedykowana strona www. Kreację internetową przygotowała agencja K2, a telewizyjną agencja DDB. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Starlink.