PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeRuszyła kampania kredytu gotówkowego VeloBanku

VeloBank

Ruszyła kampania kredytu gotówkowego VeloBanku

Informacje 13.09.2023 (10:48) informacja prasowa
KredytyMarketing VeloBank

Kiedy zaskakują cię nieprzewidziane wydatki, albo po prostu nadarza się okazja, z której musisz skorzystać, przydaje się wygodne źródło gotówki dostępnej na wyciągnięcie ręki. VeloBank ma na to sposób w postaci kredytu gotówkowego do 200 tys. zł, który dostępny jest w całkowicie online. Jemu poświęcona jest nowa kampania, która zagościła na ekranach telewizorów i w internecie. Proste aplikowanie bez wychodzenia z domu, RRSO 13,2 proc. oraz brak prowizji to tylko kilka atutów produktu promowanego w najnowszym spocie.

W najnowszej kampanii VeloBank pokazuje zalety banku w telefonie. Dzięki aplikacji mobilnej dodatkowe środki są dla klientów dosłownie na wyciągnięcie ręki i wtedy, gdy najbardziej ich potrzebują. Spot banku reklamujący kredyt gotówkowy podkreśla, że nieprzewidziane wydatki to proza życia, na którą dobrze mieć wygodne rozwiązanie. Nowa kampania pokazuje parę gotową do przeprowadzki. Wypełnione po brzegi auto nie mieści ich dobytku i odmawia posłuszeństwa. Uszkodzony samochód, nieprzewidziany remont, a może po prostu zakup związany z naszym hobby – bank wskazuje, że jest wiele powodów, dla których zawsze warto mieć pod ręką źródło dodatkowej gotówki. W Świecie Bardziej Velo jest nim kredyt na dowolny cel do 200 tys. zł dostępny w aplikacji mobilnej lub bankowości internetowej, bez konieczności wizyty w oddziale VeloBanku.

Nowy spot banku jest inspirowany doświadczeniami klientów VeloBanku, którzy podkreślają, że wiele okazji skłania ich do nieprzewidzianych wydatków, np. remont czy nagła naprawa samochodu.

– Wrzesień to standardowo intensywny czas pod względem kampanii reklamowych. Na rynku dużo się dzieje i nie inaczej jest w naszym banku. Wystartowaliśmy z promocją kredytu gotówkowego, który pomaga poradzić sobie z nieprzewidzianymi wydatkami. Zależało nam na tym, żeby kreacja była uniwersalna i aktualna bez względu na porę roku czy okoliczności. Za to, żeby dawała poczucie, że bank pomoże nam dokładnie wtedy, kiedy będziemy tego potrzebowali. Nie zawsze jesteśmy w stanie przewidzieć kiedy w naszej kuchni niezbędny będzie remont czy popsuje nam się samochód. Część wydatków udaje się zaplanować, inne wyskakują nagle. W Świecie Bardziej Velo finanse stają się proste i są zawsze pod ręką. Wystarczy internet i dostęp do bankowości internetowej czy mobilnej, by sfinansować każdy wydatek, planowany czy nieprzewidziany – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku. 

Kampania kredytu gotówkowego, która wystartowała 11 września br., obejmuje spoty 30 i 15-sekundowe, które emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w internecie w formatach video online, display i mediach społecznościowych. Za kreację reklamową odpowiadała agencja Dentsu Polska. Spoty zostały przygotowane we współpracy ze domem produkcyjnym Propeller Film. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Spark Foundry Polska. Natomiast za wsparcie PR odpowiada agencja ZOOM bsc.

Szczegóły kredytu gotówkowego objętego kampanią, w tym warunki skorzystania oraz opłaty i prowizje znajdziesz w placówkach banku i na https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/kredyty/kredyt-gotowkowy.html.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=C0yBtlp_11Y.

Źródło: VeloBank

2023-09-13
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Volkswagen Bank z nowymi benefitami dla klientów firmowych
02.10.2023 (14:18) – informacja prasowa

Volkswagen Bank z nowymi benefitami dla klientów firmowych

Volkswagen Bank we współpracy z Planet Pay przygotował nowy benefit dla klientów firmowych – akceptację płatności w …

a 0 A Ty co zrobisz, jak wygrasz? – wystartowała kampania Wielkiej Loterii Lokat SGB
02.10.2023 (14:16) – informacja prasowa

A Ty co zrobisz, jak wygrasz? – wystartowała kampania Wielkiej Loterii Lokat SGB

Niemal równo rok po odsłonie akcji wizerunkowej, w której bankowcy przekonywali klientów, że „dobrze dbać o siebie …

a 0 6 nowych strategii pasywnych w ofercie TFI PZU
02.10.2023 (14:13) – informacja prasowa

6 nowych strategii pasywnych w ofercie TFI PZU

Z początkiem października 2023 r. rodzina funduszy inPZU powiększyła się o 6 nowych strategii indeksowych …

a Analizy 0 Wrzesień 2023: kończące się lokaty dały 3% realnej straty
02.10.2023 (12:25) – informacja prasowa

Wrzesień 2023: kończące się lokaty dały 3% realnej straty

Topniejąca inflacja powoduje, że realne wyniki z oszczędzania poprawiają się. Wciąż mamy do czynienia ze stratami, …

a 0 79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023”
02.10.2023 (11:20) – informacja prasowa

79% internautów kupuje online. Raport „E-commerce w Polsce 2023”

Odsetek polskich internautów, którzy kupują online rośnie – obecnie wynosi on 79%. Na polskich stronach zakupy robi …

a 0 Bank BNP Paribas ponownie będzie strategicznym partnerem Szlachetnej Paczki
02.10.2023 (11:16) – informacja prasowa

Bank BNP Paribas ponownie będzie strategicznym partnerem Szlachetnej Paczki

Bank BNP Paribas już po raz 6. będzie strategicznym partnerem Szlachetnej Paczki. Jak co roku w działania …

PRNews.pl

Zobacz również

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” – jak duże mieszkanie można kupić?

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” – jak duże mieszkanie można kupić?

Choć działający od trzech miesięcy program „Bezpieczny…

Ukryte podwyżki także w stałoprocentowych hipotekach

Ukryte podwyżki także w stałoprocentowych hipotekach

Kredyty hipoteczne z okresowo stałym oprocentowaniem wywalczyły…

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” cieszy się wzięciem. ZBP pokazał nowe dane

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” cieszy się wzięciem. ZBP pokazał nowe dane

Banki podpisały prawie 12 tys. umów w…

ZBP proponuje kryterium dochodowe w wakacjach kredytowych

ZBP proponuje kryterium dochodowe w wakacjach kredytowych

Z przedłużonych wakacji kredytowych powinny skorzystać jedynie…

„Alicja-BIS”, czyli patologiczne kredyty w TBS-ach. Mieszkańcy mówią: dosyć!

„Alicja-BIS”, czyli patologiczne kredyty w TBS-ach. Mieszkańcy mówią: dosyć!

Społeczność skupiona wokół inicjatywy Obywatel TBS alarmuje,…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

wiczkax:

na pewno, w końcu to dość popularny temat …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

wszystko jest klarowne i łatwo się to ogarnia …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

zdecydowanie, żeby potem nie zostać z ręką w nocniku …

czw, 28 wrz 2023 (14:04) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no wiesz czasami to różnie bywa, niestety :c …

czw, 28 wrz 2023 (14:03) • Dziś nawet obligacje nie dają realnie zarobić

wiczkax:

no nie, nikt nie będzie ponosił takiej odpowiedzialności …

czw, 28 wrz 2023 (13:55) • Inflacja jest niekorzystna nawet dla obligacji zabezpieczonych przed inflacją

  • SMART Bankier
  • Kalkulator brutto netto
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • zgarnijpremie.pl
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców